رونمایی از طرح شجره طیبه بیمه کوثر

رونمایی از طرح شجره طیبه بیمه کوثر
لینک کوتاه کپی شد

طلانیوز: طرح بیمه‌ ای شجره طیبه به منظور افزایش ضریب نفوذ بیمه و ارایه خدمات مناسب به بسیجیان و خانواده‌ های معزز آن‌ها با حضور مقامات سازمان بسیج و شرکت بیمه کوثر رونمایی شد.

به گزارش طلانیوز: در این مراسم سرهنگ شکوهی‌نیا نماینده معاون هماهنگ‌کننده سازمان بسیج و مدیرعامل بنیاد تعاون سپاه و سرهنگ رفیعی رییس اداره سرمایه انسانی سازمان بسیج و همچنین ابوالفضل آقادادی مدیرعامل و جمعی از معاونان و مدیران بیمه کوثر حضور داشتند.

در ابتدای این جلسه، محمد تاجیک مشاور طرح و مجری پروژه شجره طیبه، مختصرا روند شکل‌گیری این طرح را که از سال 97 کلید خورده بود شرح داد و اظهار امیدواری کرد با تدوین جامع‌ترین بسته بیمه‌ای خانواده و بهره‌مندی از توانایی نیروهای بادانش و پرتلاش بسیجی، گسترده‌ترین شبکه ارایه خدمات بیمه در سطح کشور شکل گیرد.

ابوالفضل آقادادی با اشاره به معنای «خیر کثیر» که از نام بیمه کوثر بر می‌آید، تاکید کرد: خواست قلبی و برنامه عملی ما در بیمه کوثر این است که در همکاری‌های اقتصادی و ارایه خدمات بیمه‌ای به نحوی عمل کنیم که همه طرف‌ها از خیر و نفع مادی و معنوی بهره‌مند شوند.

مدیرعامل بیمه کوثر صیانت از دارایی‌های مشهود و نامشهود سازمانی و شخصی بازار هدف را یکی از مسئولیت‌های مهمی دانست که بر دوش بیمه کوثر گذاشته شده است و افزود: خوشحالیم که در کنار فروش بیمه‌نامه به مردم عزیز کشورمان، به ویژه جامعه هدف، توفیق خدمت‌گزاری مناسب به آنان را در شرایط سخت و حوادث داریم تا مرهمی باشیم بر مشکلات و اندوه آنان. یکی از مصادیق این خدمت‌رسانی برتر را توانستیم در زلزله اخیر استان هرمزگان به نمایش بگذاریم که همکارانم بلافاصله پس از حادثه در منطقه حاضر شدند و پس از پنج روز پرداخت خسارت به زیان‌دیدگان را که بخش اعظم آن از جامعه هدف، به ویژه بازنشستگان گرامی بودند آغاز کردیم. همچنین با افتخار می‌گویم که 30میلیارد تومان خسارت به آسیب‌دیدگان زلزله کرمانشاه پرداخت شده است.

وی در پایان طرح شجره طیبه را دارای آینده‌ای روشن و برکات فراوان دانست و افزود: گسترش فرهنگ بیمه از طریق شبکه وسیع و قابل اعتماد بسیج در سراسر کشور فرصتی فراروی بیمه کوثر و صنعت بیمه است که می‌تواند در افزایش ضریب نفوذ بیمه نیز اثر مثبتی داشته باشد.

سرهنگ شکوهی‌نیا و سرهنگ رفیعی و کارگر که به نمایندگی از سازمان بسیج در این مراسم حضور داشتند، ابراز امیدواری کردند نگاه حمایتی و غیرانتفاعی در اجرای طرح شجره طیبه هم به ارایه خدمات مناسب به خانواده بزرگ بسیج در سراسر کشور بینجامد و هم پرتفوی خوب و کم‌ریسکی را در اختیار شرکت بیمه کوثر قرار دهد و نهایتا باعث ترویج فرهنگ بیمه در کشور شود.

در پایان این جلسه، علی‌رضا یونچی کارآفرین برتر کشوری که میهمان افتخاری و حامی ویژه طرح شجره طیبه است به همراه سیدمحمود هاشمی مسئول بیمه‌های گروه هدف بیمه کوثر به صورت رسمی از این طرح رونمایی کردند.

شایان ذکر است شرکت نمایندگی شجره طیبه کوثر بدون مالکیت سازمانی و با هدف سهام‌داری و حضور بسیجیان و خانواده‌های معززشان در سراسر میهن اسلامی تشکیل شده است و همه خدمات بیمه‌ای آن اعم از صدور و خسارت در چهارچوب مقررات و ضوابط بیمه ای به صورت شفاف و برخط ارایه خواهد شد.



روابط‌عمومی بیمه کوثر

رونمایی از طرح شجره طیبه بیمه کوثر

تبلیغات متنی

ارسال دیدگاه