با حضور معروفخانی و ابراهیمی :

بیست و سومین نمایشگاه تخصصی فولاد کشور در کیش گشایش یافت

بیست و سومین نمایشگاه تخصصی فولاد کشور در کیش گشایش یافت
لینک کوتاه کپی شد

طلانیوز: بیست‌و‌سومین نمایشگاه و سمپوزیوم فولاد در محل دائمی نمایشگاههای بین المللی کیش با حضور دکتر لواسانی سرپرست منطقه آزاد کیش ، مهندس معروفخانی مدیرعامل شرکت فولاد هرمزگان و مهندس ابراهیمی مدیرعامل شرکت فولاد خوزستان با حضور ۲۷۵ شرکت داخلی و خارجی افتتاح شد .

به گزارش طلانیوز: آیین گشایش این نمایشگاه عصر سه شنبه با حضور فعالان بخش خصوصی عرضه و تولید فولاد و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش و برخی مسوولان این جزیره در محل نمایشگاه های بین المللی این جزیره برگزار شد.

بیست و سومین دوره سمپوزیوم سالانه فولاد ۲۳ تا ۲۵ آذر سال جاری به مدت سه روز در جزیره کیش برگزار می شود و در آن ۲۵۰ شرکت داخلی و ۲۵ شرکت خارجی حضور دارند.

شرکت کنندگان خارجی در این نمایشگاه از کشورهایی همچون آلمان، ایتالیا، ترکیه، چین، سوئد، اسپانیا و یونان بوده و گرد هم آیی فعالان دولتی و خصوصی عرصه فولاد کشور برای ارایه آخرین دستاوردهای پژوهشی، بررسی موانع و چالش ها، نحوه تعامل با یکدیگر و راهکارهای پیشبرد اهداف از جمله اهداف برگزاری آن اعلام شده است.

این رویداد سه روزه در ۲ بخش نمایشگاهی و همایشی برگزار می شود که تجهیزات خطوط تولید، مواد اولیه، فراورده های دیر گداز و روانسازها از جمله موضوعات و یا محصولات ارایه شده در بخش نمایشگاهی است.

آینده صنعت فولاد، چالش ها و فرصت های فراروی آن و چشم انداز بازار فولاد در دوران پسا کرونا، چالش های موجود در تأمین مواد اولیه، تجهیزات و دانش فنی در صنعت فولاد در دوران پسا کرونا و یافته های جدید در زمینه افزایش بهره وری، کاهش مصرف آب و انرژی در صنعت فولاد و یافته های نوین در زمینه های استخراج، آهن سازی، ذوب و ریخته گری، شکل دهی، بهبود خواص مکانیکی، سطح و پوشش، خوردگی، جوشکاری، مواد دیرگداز از موضوعات این رویداد است.

دیگر موضوعات این رویداد شامل وضعیت نیروی انسانی صنعت فولاد در دوران پسا کرونا، یافته های جدید در زمینه تولید و استفاده از فولادهای نسل جدید، نقش گسترش زیر ساخت های ریلی، جاده ای، اسکله ای و تأسیسات بندری بر توسعه پایدار صنعت فولاد، گسترش صنایع پایین دستی، بالا دستی در توسعه پایدار صنعت فولاد و مدل سازی و شبیه سازی فرآیندهای خط تولید فولاد است.

مدیر برگزاری نمایشگاه بین المللی فولاد ۱۴۰۰ ایران با بیان اینکه بخش نمایشگاهی این رویداد در نمایشگاه بین المللی جزیره کیش از ساعت ۱۷ تا ۲۲ دایر است گفت: همچنین برگزاری کارگاه آموزشی ویژه ای در مرکز همایش های بین المللی این جزیره نیز بخش همایشی این رویداد است.

بیست و دومین نمایشگاه فولاد کشور نیز از ۱۴ تا ۱۶ مهر سال ۱۳۹۹ با حضور ۲۲۰ شرکت ایرانی نمایندگی های ۲۰ شرکت خارجی از کشورهای آلمان، ایتالیا، فرانسه، هندریال ترکیه، چین، انگلستان، هلند، سوئد و اسپانیا برپا شد.


دنیای معدن

بیست و سومین نمایشگاه تخصصی فولاد کشور در کیش گشایش یافت

تبلیغات متنی

ارسال دیدگاه