مراسم بزرگداشت روز زن در شرکت فولاد اکسین خوزستان برگزار شد

مراسم بزرگداشت روز زن در شرکت فولاد اکسین خوزستان برگزار شد
لینک کوتاه کپی شد

طلانیوز: مراسم بزرگداشت روز زن در شرکت فولاد اکسین خوزستان با حضور مدیرعامل و نایب رئیس هیات مدیره و بانوان شاغل در این شرکت برگزار شد.

به گزارش طلانیوز: امروز سه شنبه پنجم بهمن‌ماه مراسم گرامیداشت میلاد با سعادت حضرت فاطمه زهرا(س) و روز زن با حضور امین آسیابان مدیرعامل شرکت فولاد اکسین خوزستان، محمدحسین ایزدیان نایب رئیس هیات مدیره، تعدادی از مدیران و بانوان شاغل در این شرکت در محل اتاق کنفرانس برگزار شد.

در این‌ مراسم امین آسیابان ضمن تبریک سالروز با سعادت حضرت فاطمه زهرا(س) گفت: امروزه نقش زنان محدود به بنیان خانواده نیست و نقشی فراتر از آن را برعهده دارند. نقش زنان، همسران و دختران ما همانند نقش حضرت زهرا(س) در راستای ماندگاری و حفظ اسلام در بدنه جامعه است.

وی افزود: بانوان شاغل در این شرکت همواره با الگو قرار دادن حضرت فاطمه زهرا(س)، نقش خود را در خانواده و وظایف سازمانی خود را در شرکت به خوبی عمل کرده و بی شک حضور ایشان در موفقیت اکسین حائز اهمیت است.

محمدحسین ایزدیان نیز ضمن تبریک این روز، نقش بانوان شاغل در این شرکت طی سالیان گذشته در پیشبرد اهداف این شرکت در کنار مردان را حائز اهمیت دانست و اظهار کرد: شخصیت حضرت فاطمه زهرا(س) الگویی برای تمام بانوان است.

وی با بیان اینکه امروزه نقش و تاثیرگذاری زنان در جامعه بیشتر و پررنگتر از گذشته است و یکی از شاخص های توسعه انسانی در هر کشوری حضور فعال زنان در آن جامعه است و از تلاش‌های مجدانه بانوان شرکت در پیشرفت اهداف سازمان تشکر کرد و ایجاد شرایط شغلی مناسب و تقدیر از بانوان را محور اصلی شرکت دانست.

در ادامه نیز سلمان قربان زاده سرپرست مدیریت روابط عمومی شرکت فولاد اکسین خوزستان ضمن تبریک روز زن و مادر از بانوان و کارکنان شرکت خواست نکات و نقطه نظرات خود را بیان‌ کنند.

در ادامه بانوان شرکت به بیان نقطه نظرات خود پرداختند.

در پایان نیز از بانوان شاغل در شرکت با اهدا لوح تقدیر و شاخه گل تقدیر به عمل آمد.

روابط عمومی شرکت فولاد اکسین خوزستان

مراسم بزرگداشت روز زن در شرکت فولاد اکسین خوزستان برگزار شد

تبلیغات متنی

ارسال دیدگاه