با همت متخصصان داخلی صورت گرفت؛

تعویض کامل موتور DC ۳۶۸۰ KW فینیشینگ ناحیه نورد گرم فولاد مبارکه

تعویض کامل موتور DC ۳۶۸۰ KW فینیشینگ ناحیه نورد گرم فولاد مبارکه
لینک کوتاه کپی شد

طلانیوز: موتور DC ۳۶۸۰ KW فینیشینگ ناحیه نورد گرم فولاد مبارکه با همت متخصصان داخلی به صورت کامل تعویض شد.

به گزارش طلانیوز: احمد معماری‌پور سرپرست ماشین‌های الکتریکی کارگاه برق تعمیرگاه مرکزی شرکت فولاد مبارکه اظهار کرد: هم‌زمان با ساعات پایانی سال ۱۴۰۰ موتور DC ۳۶۸۰ KW قفسه ۲ ناحیه نورد گرم شرکت فولاد مبارکه دچار آرک‌زدگی و سوختگی سیم‌پیچی آرمیچر گردید. پس از اطلاع‌رسانی ناحیه نورد گرم به تعمیرگاه مرکزی، متخصصان کارگاه برق و شرکت پیمانکار تعویض موتورهای اصلی نورد فولاد مبارکه به سرعت در محل حاضر شدند و اقدامات لازم را برای تعویض موتور از ساعت ۳ بامداد روز شنبه ۲۹ اسفندماه ۱۴۰۰ آغاز کردند.

وی افزود: در طول این فعالیت، با توجه به آسیب‌دیدگی کامل آرمیچر و استاتور، نیاز به تعویض کامل موتور فینیشینگ بود. با برداشتن نیمه استاتور بالا، خارج کردن آرمیچر و دمونتاژ نیمه استاتور پایین، عملیات دمونتاژ انجام شد و در ادامه با مونتاژ نیمه استاتور یدکی پایین، آرمیچر جدید و نیمه استاتور یدکی بالا، تست و راه‌اندازی اولیه و در نهایت بستن متعلقات و کاور رویی موتور، عملیات تعویض در ساعت ۳ بامداد دومین روز از سال جدید خاتمه یافت و موتور به ناحیه نورد گرم شرکت فولاد مبارکه تحویل گردید.

سرپرست ماشین‌های الکتریکی کارگاه برق تعمیرگاه مرکزی شرکت فولاد مبارکه خاطرنشان کرد: آرمیچر استفاده‌شده در موتور، آرمیچر جدید ساخته‌شده در شرکت پیمانکار داخلی بود که در هفته‌های پایانی سال تحویل شرکت فولاد مبارکه شده بود.

گفتنی است مسئول پروژه از حضور معاونین بهره‌برداری، سرمایه‌های انسانی و سازماندهی شرکت به دلیل حضور در محل انجام عملیات و تقدیر از نیروهای اجرایی و مدیریت تعمیرگاه مرکزی، مدیریت ناحیه نورد گرم، همچنین از تلاش ویژه فورمن تعمیرات نواحی کارگاه برق تعمیرگاه مرکزی و تلاش شبانه‌روزی کارکنان شرکت پیمانکار مربوطه و دیگر تلاشگران ناحیه نورد گرم تقدیر و تشکر کرد.

ایراسین

تعویض کامل موتور DC ۳۶۸۰ KW فینیشینگ ناحیه نورد گرم فولاد مبارکه

تبلیغات متنی

ارسال دیدگاه