آیین کلنگ زنی پروژه مسکن کارکنان ذوب آهن اصفهان برگزار شد

آیین کلنگ زنی پروژه مسکن کارکنان ذوب آهن اصفهان برگزار شد
لینک کوتاه کپی شد

طلانیوز: طی مراسمی باحضور مهندس ایرج رخصتی سرپرست مدیریت عامل این شرکت وروح الامین امیری مدیرامورتعاون اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان اصفهان آیین کلنگ زنی پروژه های ۵۹ و ۲۲ واحدی تعاونی مسکن کارکنان ذوب آهن پنج شنبه ۲۲ اردیبهشت ماه در اصفهان برگزار شد.

به گزارش طلانیوز: مهندس رخصتی در حاشیه این آیین گفت: در مجموعه ذوب آهن توجه به منابع انسانی به عنوان سرمایه شرکت اهمیت ویژه ای دارد.

وی در توضیحاتی درباره اهداف این پروژه ها از کارکنان شرکت به عنوان "سرمایه های انسانی" یاد کرد و گفت: در ذوب آهن اصفهان توجه به موضوعات مرتبط با منابع انسانی و نیازهای کارکنان شرکت در کنار تولید از اهمیت ویژه ای برخوردار است.

مهندس رخصتی در همین زمینه ،تامین مسکن مناسب را یکی از نیازهای اساسی کارکنان ارزیابی کرد و گفت: با توجه به همین مسئله باید تلاش کنیم تا موضوع مسکن و دغدغه تامین آن را برای بخشی از کارکنان پرتلاش رفع کنیم.

مهندس رخصتی با اظهار رضایت از عملکرد تعاونی مسکن گفت: اعتقاد دارم که تعاونی مسکن را باید تقویت کرد تا هزینه تمام شده کاهش و کیفیت مسکن کارکنان بالا برود.

دکتر روح الامین امیری مدیر امور تعاون اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: تعاونی مسکن بهترین مسیر برای خانه دار شدن کارمندان و کارگران می باشد. تعاونی ذوب آهن نیز با توجه به پتانسیل ها و توانمندی های موجود در این زمینه موفق عمل کرده است.

شایان ذکر است این پروژه ها در زیربنایی به متراژ ۱۵هزار متر مربع و مشتمل بر ۲ بلوک ۵۹ و ۲۲ واحد است که با یک معماری بسیار زیبا و متناسب با متراژ زمین مورد نظر طراحی خواهد شد.

طبق زمان بندی انجام شده ، این پروژه ها در یک مقطع سه ساله تا سال ۱۴۰۳ تحویل داده خواهد شد.



روابط عمومی شرکت ذوب آهن اصفهان

آیین کلنگ زنی پروژه مسکن کارکنان ذوب آهن اصفهان برگزار شد

تبلیغات متنی

ارسال دیدگاه