طی حکمی از سوی مدیر عامل منطقه ویژه اقتصادی وفرودگاه بین المللی پیام/

جعفری مدیر روابط عمومی منطقه ویژه اقتصادی و فرودگاه بین المللی پیام شد

جعفری مدیر روابط عمومی منطقه ویژه اقتصادی و فرودگاه بین المللی پیام شد
لینک کوتاه کپی شد

طی حکمی از سوی مدیر عامل منطقه ویژه اقتصادی وفرودگاه بین المللی پیام، سید مهدی جعفری بعنوان مشاور مدیر عامل و مدیر روابط عمومی منطقه ویژه اقتصادی و فرودگاه بین المللی پیام منصوب شد.

به گزارش طلانیوز؛ در متن حکم اکبر قنبرپور مدیر عامل منطقه خطاب به سید مهدی جعفری مدیر جدید روابط عمومی پیام آورده شده: نظر به شایستگی و تجربیات ارزشمندتان، به موجب این حکم جناب عالی را به سمت مشاور مدیرعامل و مدیرروابط عمومی منصوب می نمایم .

در این حکم از آنجاکه جهاد تبیین یکی از الزامات تحقق بیانیه گام دوم انقلاب است و حوزه ارتباطات از عرصه های این مهم است ، لذا علاوه بر پیشبرد امور جاری و اجرای شرح وظایف مصوب تدوین و اجرای برنامه های کوتاه مدت، میان مدت و بلند مدت رسانه ای در راستای تبیین دستاوردهای جمهوری اسلامی ایران با بهره گیری حداکثری از ظرفیت تمامی رسانه های مکتوب ، دیداری، شنیداری، فضای مجازی و

اطلاع رسانی منظم به مخاطبان و مردم و طراحی کمپین های رسانه ای منطبق با ویژگی ها و نیازهای جامعه هدف با بهره گیری از ایده های نو و توجه ویژه به ظرفیت فضای مجازی به منظور تبیین دستاوردها و طرح ها و برنامه های شرکت از جمله اقداماتی عنوان شده که انتظار می رود نسبت به اجرای آن اهتمام داشته باشد.

همچنین تعمیق ارتباط موثر با اصحاب رسانه با هدف تشکیل کارگروه های مشترک برای افزایش آگاهی عمومی از خدمات و دستاوردها، ایجاد همگرایی و وحدت رویه میان بخش های اطلاع رسانی در کلیه واحدهای شرکت و تقویت برند شرکت نزد مخاطبین و ذینفعان از دیگر مواردی است که در این حکم خطاب به مدیر جدید روابط عمومی منطقه ویژه اقتصادی و فرودگاه بین المللی پیام آورده شده است.

در بخش پایانی این حکم آورده شده است: امیدوارم با اتکال به خداوند سبحان ، رعایت اخلاق اسلامی ، تقوای الهی ، با روحیه جهادی در راستای خدمت گزاری به مردم و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در جهت تبیین دستاوردهای «دولت مردمی ، ایران قوی » موفق و موید باشید .

جعفری بیش از 18 سال سابقه فعالیت در حوزه روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در بخش هایی از جمله معاونت فرهنگی، قرآنی، هنری و کارگروه ساماندهی مد و لباس را در کارنامه خود دارد.

روابط عمومی منطقه ویژه اقتصادی و فرودگاه بین المللی پیام

جعفری مدیر روابط عمومی منطقه ویژه اقتصادی و فرودگاه بین المللی پیام شد

تبلیغات متنی

ارسال دیدگاه