آیین تکریم و معارفه مدیرعامل پتروشیمی بندرامام برگزار شد

نشان زاده: تغییر آرام نسل مدیریتی، آینده مدیریتی گروه و صنعت پتروشیمی را تضمین می‌کند

نشان زاده: تغییر آرام نسل مدیریتی، آینده مدیریتی گروه و صنعت پتروشیمی را تضمین می‌کند
لینک کوتاه کپی شد

با حضور مدیران ارشد گروه صنایع پتروشیمی خلیج فارس و مدیران عامل شرکت‌های منطقه مراسم تکریم و معارفه مدیرعامل پتروشیمی بندرامام برگزار شد.

به گزارش طلانیوز، روز سه شنبه 17 خرداد ماه آیین معرفی سپهدار انصاری نیک بعنوان مدیرعامل پتروشیمی بندرامام و تکریم حمیدرضا رستمی با حضور حسن نشان زاده مقدم معاون برنامه ریزی و توسعه کسب و کار گروه، حسین پناهیان معاون مالی و سرمایه‌گذاری گروه، مهرداد عظیمی مدیر برند، مسئولیت اجتماعی و روابط عمومی گروه، مدیران عامل شرکت‌های پتروشیمی منطقه و دیگر مدیران ارشد گروه صنایع پتروشیمی خلیج فارس و بندرامام برگزار شد.

در این مراسم معاون برنامه ریزی و توسعه کسب و کار گروه صنایع پتروشیمی خلیج فارس با تاکید بر اصل شایسته سالاری، استفاده از ظرفیت نیروهای متخصصِ گروه را یک اصل و تغییر نسل مدیران با نگاه عقلایی و جهادی را از سیاست‌های اصلی این گروه دانست.

حسن‌نشان زاده مقدم تاکید کرد: تغییر و تحول که به عنوان اصل بنیادین رشد، توسعه و بقا سازمان‌ها تلقی می‌شود، امری است اجتناب ناپذیر و باید در کنار اصل تغییر، به جانشینی‌پروری نیز در سازمان‌ها توجه ویژه داشت.

وی افزود: به فراخور سرمایه و وجود ارزش هر سازمان، در مقاطع مختلف نیاز به انجام تغییر در سطح سازمان‌هاست که سازمان ما نیز از این اصل مبرا نیست. اما آنچه که مهم است، توجه به ساختار درونی سازمان و توجه به سرمایه انسانی گروه صنایع پتروشیمی خلیج فارس است که در دوره مدیریت دکتر علی عسکری این عمق دیدگاه به صورت کامل دیده می‌شود.

معاون برنامه ریزی و توسعه کسب و کار گروه صنایع پتروشیمی خلیج فارس افزود: البته این دیدگاه به معنای نادیده گرفتن نسل‌های جدید نیست و باید با افتخار اعلام کنیم ما در مجموعه خلیج فارس، دکتر قانعی از نخبگان دهه شصت، را روز گذشته به عنوان مدیرعامل پترول معرفی کردیم و باید به فال نیک گرفت که در کنار تجربه مدیران، این تغییر نسل به صورت کاملا آرام در حال انجام است و می‌تواند آینده هلدینگ و صنعت کشور را تضمین کند.

نشان زاده مقدم در ادامه با اشاره به استفاده از ظرفیت جوانان در کنار تجربه مدیران تصریح کرد: ما در مجموعه هلدینگ خلیج فارس در حال انتقال مدیریت به صورت کاملا عقلایی و آرام بر اساس شاخصه‌های انقلابی، بسیجی و شایسته سالاری هستیم تا با تلفیق تجربه و جوانی، به آینده و اجرای گام دوم انقلاب دست یابیم.

وی در ادامه مراسم معارفه مدیرعامل جدید پتروشیمی بندرامام افزود: از تلاش‌های صادقانه مهندس رستمی که بخشی از تاریخ بندرامام را شامل می‌شود، صمیمانه تشکر می‌کنیم، در دوره مدیریت ایشان کارهای بزرگی انجام شد و با توجه به بزرگی بندرامام، انتظارات از بندرامام و نقش بندرامام درکنار یک بنگاه اقتصادی، مشارکت فعالانه در جامعه پیرامون نیز بوده است.

نشان زاده اضافه کرد: با این وجود کارهای زیادی انجام شده، کارهای ارزشمندی در حوزه اصلاح ساختار انجام شده، در حوزه تولید و نوسازی تا حدود زیادی کارها پیش رفته باید با قدرت بیشتر و شتاب بیشتر پیش رود.

معاون برنامه ریزی و توسعه کسب و کار گروه صنایع پتروشیمی خلیج فارس در ادامه با اشاره به سوابق انصاری نیک مدیرعامل جدید پتروشیمی بندرامام تصریح کرد: انصاری نیک با همان نگرشِ عمیقِ نگاه به درون سازمان انتخاب شد و دکتر علی عسکری انتخاب انصاری نیک را با همین نگرش پیش بردند، انصاری نیک از بندرامام شروع کردند و با سابقه بسیار قوی، در حوزه برنامه ریزی و طرح‌ریزی استراتژیک صاحب نظر هستند و یقینا با توجه به دارا بودن تخصص در حوزه‌های فنی و تخصصی انتظارات ما را بالاتر می‌برد و اطمینان داریم در پتروشیمی بندرامام موفق ترین‌دوره‌ها را خواهند ساخت و عقب ماندگی نسبت به توسعه را که از آن یاد شد، جبران خواهند کرد.

در این مراسم همچنین، حمیدرضا رستمی ضمن عرض خیرمقدم به حاضرین در جلسه و ارائه گزارشاتی از دستاوردهای بدست آمده طی سالیان اخیر در پتروشیمی بندرامام، اظهار داشت: امروز در بندرامام شاهد همدلی و یکرنگی کاری هستیم و هر کاری صاحبی مشخص دارد که این موضوع شرایطی بوجود آورده که روند بسیاری از کارها سهل‌تر شده است.

مدیرعامل سابق پتروشیمی بندر امام، افزود: جا به جایی یک اصل اجتناب ناپذیر در عرصه مدیریتی است و می‌بایست هر مسئولیتی که در آن هستیم بدانیم که حق الناس است و با تمام توان کار کنیم.

مهندس رستمی در پایان از تمامی کارکنان پتروشیمی بندرامام به صورت ویژه تشکر کرد.

در ادامه مراسم متن لوح سپاس دکتر علی عسکری از مهندس حمیدرضا رستمی قرائت شد.

در ادامه جلسه سپهدار انصاری نیک ضمن ادای احترام به روح پر فتوح بنیان گذار انقلاب و شهدای انقلاب اسلامی و همچنین اهدای سلام گرم به تمامی کارکنان پتروشیمی بندرامام، بیان کرد: بندرامام علاوه بر بنگاه اقتصادی، یک نهاد اجتماعی است و تلاش بیشتر در استراتژی غیربازاری که همان اشتراکات سازمان با محیط سیاسی، اجتماعی و فرهنگی است یکی از اهداف ما خواهد بود و همگام شدن با این محیط و ایفای مسئولیت‌های اجتماعی یکی از الزامات سازمان برای بقای خودش است و قطع به یقین یکی از اهداف ما تاکید و حرکت در مسیر مسئولیت‌های اجتماعی چه با نهاد‌های محلی و چه در بسترهای اجتماعی و محیط زیستی خواهد بود.

مدیرعامل پتروشیمی بندر امام با تاکید بر پیگیری مستمر در راستای تامین خوراک پایدار، گفت:در بندرامام ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های با ارزشی وجود دارد که یکی از آن‌ها استفاده از پروپان و خلق زنجیره ارزش پروپیلن است که با مطالعات آتی با جدیت در دستور کار قرار خواهد گرفت.

دکتر انصاری نیک در پایان با اشاره به جایگاه رفیع نیروی انسانی در سازمان خاطر نشان کرد:با پشتیبانی و همدلی همکاران ان‌شاءالله بتوانیم پرچم پتروشیمی بندرامام را زیر سایه پرچم جمهوری اسلامی ایران سربلند و برافراشته نگهداریم.

در ادامه مراسم متن حکم انتصاب مدیرعامل پتروشیمی بندرامام قرائت شد.

در ادامه جلسه مدیر برند، مسئولیت اجتماعی و روابط عمومی گروه صنایع پتروشیمی خلیج فارس ضمن گرامیداشت دهه کرامت، اظهار داشت: بسیاری از صفحات زرین تاریخ انقلاب ما، متعلق به استان خوزستان است و با توجه به ظرفیت‌های بی‌شماری که در این استان وجود دارد و اصلی‌ترین آن هم سرمایه انسانی است، انتظار می‌رود با همت بیشتر در عرصه مسئولیت‌های اجتماعی گام برداشته شود.

مهرداد عظیمی افزود: بسیار باعث مسرت است که در آیین‌های تکریم و معارفه از مدیران‌مان جملات و صحبت‌های می‌شنویم که مطابق با فرهنگ ناب ایرانی اسلامی است و این روحیه در مدیران گروه صنایع پتروشیمی خلیح فارس جای قدردانی ویژه دارد‌ و می‌بایست تجربیات آقای مهندس رستمی مستندنگاری شود و به عنوان گنجینه‌ای ارزشمند در گروه استفاده شود.

‌وی در پایان ضمن ادای احترام به جانباختگان حادثه تلخ متروپل آبادان، یاد و خاطره آنها را گرامی داشت.

در ادامه متن لوح سپاس دکتر مهرداد عظیمی مدیر برند، مسئولیت اجتماعی و روابط عمومی به دکتر سپهدار انصاری نیک قرائت شد.

روابط عمومی پتروشیمی بندرامام

نشان زاده: تغییر آرام نسل مدیریتی، آینده مدیریتی گروه و صنعت پتروشیمی را تضمین می‌کند

تبلیغات متنی

ارسال دیدگاه