شرکت فولاد هرمزگان/

فولاد هرمزگان بر بام فوتبال ساحلی کارگری جهان

فولاد هرمزگان بر بام فوتبال ساحلی کارگری جهان
لینک کوتاه کپی شد

تیم فوتبال ساحلی فولاد هرمزگان موفق شد در افتخاری تاریخی عنوان قهرمانی مسابقات فوتبال ساحلی جهان در کشور ایتالیا را از آن خود کند.

به گزارش طلانیوز؛ در سالیان اخیر شرکت فولاد هرمزگان در راستای اهمیت به ورزش کارگری و همچنین کمک به توسعه ظرفیت ها و پرورش استعدادهای درون سازمانی خود اقدام به حمایت از ورزش های کارگری با توجه به پتانسیل های موجود در این شرکت کرده است؛ در همین راستا فوتبال ساحلی به عنوان یکی از شاخصه های ورزش استان هرمزگان و همچنین وجود بازیکنان و مربیان توانمند در درون شرکت توانست پس از موفقیت در سطح استان و کشور جواز حضور در مسابقات جهانی ایتالیا را کسب کند.

در همین راستا دکترحجت‌الله عبدالملکی، وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: موفقیت شما در ادامه موفقیت‌های ورزشی کارگران کشور موجبات شور و نشاط اجتماعی را فراهم می‌کند و این یک دستاورد مهم برای ورزش کارگری است.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی پس از ورود تیم فولاد هرمزگان از مسابقات ساحلی کارگران در ایتالیا از اعضای این تیم در دفتر خود استقبال کرد و افزود: عرض خداقوت و تبریک به شما ورزشکاران که با موفقیت‌های خود و تلاش و پشتکار، روحیه خودباوری و اعتماد به نفس را به جامعه بزرگ کارگری منتقل می‌کنید.

در این مراسم که «سیدعلی موسوی جم »مشاور وزیر و مدیرکل حوزه وزارتی و« محمد چکشیان »معاون فرهنگی اجتماعی وزارت نیز حضور داشتند، یکی از ورزشکاران مدال خود را به نمایندگی از سایر اعضای تیم به وزیر کار اهداء کرد.

محمد یاسر طیب نیا مدیر عامل فولاد مبارکه نیز در پیامی جداگانه قهرمانی این تیم را تبریک گفت . وی اظهار داشت : باعث خشنودی جامعه کارگری است که تیم فوتبال ساحلی فولاد هرمزگان از پتانسیل خوب و قوی برخوردار است و ورزشکاران خوبمان با نمایش زیبای خود و کسب نتایج خوب این اقتدار را به منصه ظهور گذاشتند، مدیرعامل فولاد مبارکه گفت : امیدواریم در ادامه این روند موفقیت آمیز ، تیم فوتسال کارگری فولاد هرمزگان در همه عرصه ها بدرخشد و موجبات امید و نشاط را در مجموعه فولاد مبارکه و جامعه فراهم کند.

همچنین مدیرعامل شرکت فولاد هرمزگان در مراسم استقبال از ورزشکاران تیم فولاد هرمزگان گفت:موفقیت درخشان و کسب مقام قهرمانی و مقتدرانه تیم فوتبال ساحلی فولاد هرمزگان که به نمایندگی از کشورمان در رقابت های فوتبال ساحلی کارگری جهان در کشور ایتالیا را کاری ارزشمند و بزرگ است.

عطاالله معروفخانی اظهار کرد: کسب مقام قهرمانی را به همه شماعزیزان تبریک می گویم و آرزو می کنم که این قهرمانی درتمام شئون و مراحل زندگی تان تداوم داشته باشد.

وی تصریح کرد: حمایت فولاد هرمزگان از ورزش کارگری همچنان با قوت ادامه خواهد داشت و امیدوارم این حمایت ها همچنان تاثیر مثبت خود را در ارتقای ورزش استان بر جا گذارد.

در ادامه کیکاووس ندایی معاون منابع انسانی فولاد هرمزگان در حاشیه مراسم استقبال از تیم فوتبال ساحلی گفت: تیم های ورزشی فولاد هرمزگان در چند ماهه گذشته موفقیت هایی خوبی به دست آوردند که از آن جمله در فوتبال ساحلی جوانان کشور که دربندرعباس برگزار شد مقام قهرمانی را کسب کردند، که قهرمانی جدید در مسابقه فوتبال ساحلی کارگری جهان بر افتخارهای این شرکت افزود.

سر مربی تیم فولاد هرمزگان نیز گفت: تیم فوتبال ساحلی فولاد هرمزگان که به نمایندگی از کشورمان درمسابقه فوتبال ساحلی کارگری جهان در کشور ابتالیا شرکت کرده بود با اقتدار قهرمان شد.

مجتبی ذاکری افزود: در این دوره از مسابقات ما توانستیم بانمایش یک فوتبال ساحلی ناب ایرانی تمام بازی های خودرا با پیروزی به پایان برسانیم ودر بازی فینال نیز تیم میزبان رابا نتیجه 6 بریک شکست داده و با اقتدار قهرمان شدیم.

وی درپایان از حمایت مسوولان استان ، مدیران فولاد و فدراسیون کارگری ورسانه ها قدرانی کرد.

روابط عمومی شرکت فولاد هرمزگان

فولاد هرمزگان بر بام فوتبال ساحلی کارگری جهان

تبلیغات متنی

ارسال دیدگاه