با بهره گیری از شرکت های دانش بنیان

تاکید مدیرعامل پتروشیمی بندر امام بر تقویت زیرساخت های ساخت داخل

تاکید مدیرعامل پتروشیمی بندر امام بر تقویت زیرساخت های ساخت داخل
لینک کوتاه کپی شد

دکتر ” انصاری نیک ” در نشست بررسی وضعیت ساخت داخل و بهینه سازی این فرایند در پتروشیمی بندر امام بر لزوم توجه و حمایت همه جانبه از ساخت داخل و نیز تسهیل حضور دانش‌بنیان‌ها برای تحول در این حوزه تاکید کرد .

به گزارش طلانیوز، مدیرعامل در نشست روز یکشنبه 29 خرداد ماه سال جاری با مدیران ارشد و مسئولان ذیربط در حوزه ساخت داخل ضمن تاکید بر لزوم توجه و حمایت همه جانبه از این رویکرد اظهار داشت : تقویت و توانمندسازی پتروشیمی بندر امام با توجه به پتانسیل و ظرفیت موجود در حوزه ساخت داخل و نیز تمرکز بر شناسایی ظرفیت ها با خلق ارزش های جدید تحولی دانش بنیان باید بصورت مستمر ، پروژه محور و برنامه ریزی شده در دستور کار باشد .

دکتر " انصاری نیک " افزود : با توجه به مبحث رویکرد دانش محور و به روز رسانی اطلاعات در حوزه فعالیت های مربوط به بهبود و بهینه سازی ساخت داخل و همچنین شناسایی و معرفی ظرفیت‌ها و ارزیابی توان شرکت های دانش بنیان و نخبگان دانشگاهی مبنی بر ارائه ایده‌های مطلوب ، هدف‌گذاری ما را در این راستا محقق می نماید .

مدیر عامل پتروشیمی بندر امام در ادامه با تاکید بر بهره گیری از توان ساخت داخل و نیز تداوم پیشرفت و دستاوردهای پتروشیمی بندر امام تصریح کرد : ما باید مسیر حرکت و توان تخصصی و دانشی خود را به سمت تکمیل فرایند های داخلی سازی تقویت و برای اجرای این سیاست و توسعه آن فرصت های جدیدی را به وجود آوریم .

ایشان با قدر دانی از تلاشها و اقدامات بعمل آمده در جهت حمایت از ساخت داخل در این واحد پتروشیمی اظهار امیدواری کرد که هدفگذاری چهل و پنج درصدی سال جاری پیرامون ساخت داخل می بایست طی یک پروسه سه ساله به 80 درصد ارتقاء و رشد یابد .

وی به اهمیت ساخت داخل اشاره و با تاکید بر برگزاری منظم جلسات بر ضرورت حضور مهندسین ساخت تولید در جلسات تاکید و گفت این جلسات به لحاظ اهمیت موضوع در لایه های کارشناسی تسری یابد و با توجه به جنبه های فکری و دانشی که دارد مشارکت در آن حد اکثری باشد .

دکتر " انصاری نیک " با بیان اینکه باید یک ساختاری را برای ساخت داخل طراحی و در نظر داشته باشیم گفت رویکردمان دانش بنیان بوده و سعی کنیم از شرکتهایی که از دانش سطح بالایی برخوردارند با معیار های سنجش مشخص برای تحقق این هدف استفاده شود .

‌مدیر عامل پتروشیمی بندر امام با اشاره به فرآیند منظومه سازی در صنعت پتروشیمی و لزوم بهره گیری از دانش مهندسی ایرانی افزود : ما باید به این دانش سامان دهیم یعنی در واقع بایستی بخش های مختلف علمی تکنولوژی را کنار هم بچینید تا تبدیل شود به یک منظومه ، منظومه ای که نمادش را در یک " دانش فنی یا لایسنس " که حاکی از نظم مستقر مستمر ببینید و ما در پتروشیمی بندر امام این ظرفیت را باید ایجاد کنیم و یک مارکت بسیار بزرگی باشد و این یک ویژگی خاص است .

وی خطاب به مدیران و متولیان ساخت داخل در پتروشیمی بندر امام خاطر نشان کرد : اگر می خواهید مهندسی ساخت و خودکفایی را سامان بدهید و در این حوزه تحول ایجاد نمائید بایستی بستری را فراهم کنید که دانش مهندسی را جهت تحقق این هدف پیاده سازی نمایید .

گفتنی است در این نشست گزارش مشروحی از وضعیت ساخت داخل و چشم انداز آتی این حوزه توسط مدیران ذی ربط ارائه و پیرامون برنامه های در دست اقدام ساخت داخل بحث و تبادل نظر شد .

روابط عمومی شرکت پتروشیمی بندر امام

تاکید مدیرعامل پتروشیمی بندر امام بر تقویت زیرساخت های ساخت داخل

تبلیغات متنی

ارسال دیدگاه