شرکت نفت ستاره خلیج‌فارس/

با الگو گیری از شهدا و جانبازان پیروز جنگ اقتصادی هستیم

با الگو گیری از شهدا و جانبازان پیروز جنگ اقتصادی هستیم
لینک کوتاه کپی شد

طی دیدار مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان هرمزگان و مدیرعامل شرکت نفت ستاره خلیج‌فارس، وضعیت خانواده ایثارگران مشغول به کار در بزرگ‌ترین پالایشگاه میعانات گازی جهان بررسی و پیگیری شد.

به گزارش طلانیوز، مدیرعامل شرکت نفت ستاره خلیج‌فارس در این دیدار بیان کرد: جانبازان شهدای زنده هستند و دردهای بسیاری را متحمل می‌شوند و بار این دردها چه از لحاظ روحی و جسمی سال‌های سال با این بزرگواران است که بر شرایط فردی و خانوادگی آنان تأثیرگذار است و دیدار با ایثارگران برایم افتخار بزرگی است.

علیرضا جعفر پور ادامه داد: همان‌طور که مقام معظم رهبری فرموده‌اند، جنگ امروز ما جنگ اقتصادی است، باید دید که متأسفانه دشمن پاشنه آشیل کشور و اقتصاد ما را مورد هدف قرار داده است و در شرایط تحریم همکاران من با الگو گیری از شهدا و جانبازان با چنگ و دندان در این جبهه اقتصادی در تلاش هستند تا چرخ‌های اقتصاد کشور لحظه‌ای از حرکت نایستد و این شرایط نیازمند به رسیدگی‌های فراوانی دارد.

وی افزود: در دورانی که تحریم‌های بنزین شدت گرفته بود با راه اندازی پالایشگاه ستاره خلیج‌فارس در این حوزه از جنگ اقتصادی پیروز شدیم و نباید نقش ارزشمند این پالایشگاه در اقتصاد کشور را دست کم گرفت.

جعفر پور اضافه کرد: با وجود اینکه لیاقت شهادت و جانبازی را نداشته‌ایم اما توفیقی حاصل شده است تا در این جنگ اقتصادی به عنوان سربازی وظیفه‌شناس در خدمت ملت، نظام مقدس جمهوری اسلامی و مقام عظمای ولایت باشیم.

وی عنوان کرد: پالایشگاه ستاره خلیج‌فارس دو وظیفه اصلی در صنعت نفت کشور را عهده‌دار است که اولین آن تولید بخش عمده‌ای از فرآورده‌های استراتژیک سبد سوخت کشور است و دومین وظیفه استحصال میعانات گازی برای تأمین گاز کشور است که پس از بهره‌برداری از سه فاز این پالایشگاه طرح افزایش ظرفیت در آن آغاز شد و اکنون ظرفیت پالایشی بزرگ‌ترین پالایشگاه میعانات گازی جهان به 455 هزار بشکه در روز رسیده است و اهداف سترگی برای آینده این ابرپالایشگاه جهانی در سر داریم.

مدیرعامل شرکت نفت ستاره خلیج‌فارس افزود: با توجه به راه اندازی شیفت چهار پالایشگاه قطعاً نیازمند به جذب نیروی متخصص در زمینه‌های فنی هستیم و طبق سیاست‌گذاری‌های صورت گرفته با اولویت نیروی بومی ماندگار با برگزاری آزمون تخصصی این مهم را دنبال خواهیم کرد.

وی در پایان خطاب به مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران هرمزگان گفت: شهدا از بزرگ‌ترین افتخارات انقلاب اسلامی هستند و از جایگاه ویژه‌ای برخوردارند و تقاضامندم هماهنگی‌های لازم برای خاک‌سپاری پیکر شهدای گمنام در پالایشگاه ستاره خلیج‌فارس برای پاسداشت یاد شهدا را صورت دهید.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان هرمزگان نیز در این دیدار ابراز کرد: دفاع اقتصادی کمتر از جهاد فی سبیل ا... نیست و شما تلاشگران در پالایشگاه ستاره خلیج‌فارس در عرصه جهاد اقتصادی مسئولیت خطیری را عهده‌دار هستید.

عطا ناوکی با بیان اینکه جامعه ایثارگران استان هرمزگان در راستای پیشبرد اهداف شرکت نفت ستاره خلیج‌فارس در کنار شما هستند، افزود: امروز فرماندهی شرکت نفت ستاره خلیج‌فارس به دست جوان پرتوانی است که باید به فال نیک بگیریم و مطابق با گام دوم انقلاب چنین نیرویی می‌بایست در مدیریت کلان صنعت پالایش کشور قرار بگیرد.

وی عنوان کرد: با حمایت‌های استاندار محترم به‌کارگیری فرزندان ایثارگران در صنایع هرمزگان اجرایی شده است و از مدیران صنایع که در این راستا که با جامعه ایثارگری همکاری داشته‌اند و باری را از دوش ایثارگران ارجمند برداشته‌اند کمال تشکر را دارم.

ناوکی بیان کرد: برای آموزش فرزندان ایثارگر نیز تفاهم‌نامه‌ها صورت گرفته است که با وجود صنایع مختلف در استان باید آموزش‌های لازم برای این بزرگواران اجرایی شود تا زمینه اشتغال آن‌ها بیش از پیش فراهم شود.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان هرمزگان در پایان گفت: امیدواریم سهمیه ایثارگران برای آزمون جذب نیرو در شرکت نفت ستاره خلیج‌فارس اجرایی شود و با توجه به قول‌های وزیر نفت، تبدیل وضعیت فرزندان ایثارگر نیز در این مجموعه اجرایی شود تا دغدغه‌های این قشر ارجمند در این خصوص مرتفع شود.

در این دیدار جانبازان عالی‌قدر جناب آقای امیر کسبت و علی درویش نژاد و پدر شهید گران‌قدر مدافع حرم خلیل تختی نژاد نیز ناوکی را همراهی می‌کردند که پدر شهید تختی نژاد ضمن بیان خاطراتی از روحیات، اخلاقیات و چگونگی شهادت فرزند رشیدش به دست کوردلان داعش، بر گرامیداشت و پاسداشت یاد و خاطره، منش و روش شهدا تأکید کرد.

روابط عمومی و امور بین‌الملل شرکت نفت ستاره خلیج‌فارس

با الگو گیری از شهدا و جانبازان پیروز جنگ اقتصادی هستیم

تبلیغات متنی

ارسال دیدگاه