ذوب آهن اصفهان/

جشن دانش پژوهان، تعلق خاطر خانواده ها به ذوب آهن اصفهان را بیشتر می کند

جشن دانش پژوهان، تعلق خاطر خانواده ها به ذوب آهن اصفهان را بیشتر می کند
لینک کوتاه کپی شد

چهارمین برنامه از مرحله دوم جشن های ویژه تجلیل از دانش پژوهان ممتاز خانواده بزرگ ذوب آهن اصفهان، با حضور علیرضا امیری مدیر روابط عمومی، تعدادی از دانش آموزان و دانشجویان ممتاز و خانواده های آن ها، ۲۱ تیرماه در مجموعه ورزشگاه بزرگ فولادشهر برگزار شد.

به گزارش طلانیوز: در حاشیه این برنامه با تعدادی از شرکت کنندگان در این جشن گفتگو نمودیم که در ادامه می خوانید:

سالار رفیعی شاغل در مدیریت بازاریابی و فروش شرکت با مثبت ارزیابی کردن این جشن ها گفت: برپایی این گونه جشن ها باعث دلگرمی و نشاط دانش آموزان و خانواده ها است، امروز خاطره خوبی برای خود و خانواده ام رقم خورد. با این برنامه ها، انگیزه کارکنان بیشتر شود.

شکوفه عطایی همسر سالار رفیعی با اشاره به این که اگر هدایا دانش آموزان از برند شرکت مانند یک دست لباس ورزشی باشگاه ذوب آهن اصفهان باشد بهتر است، گفت: این برنامه ها و جشن ها باعث افزایش انگیزه بین دانش آموزان و صمیمت بیشتر در بین کارکنان و خانواده های آن ها با هم خواهد شد .

احمدرضا ابوطالبی شاغل در فولادسازی با قدردانی از برگزار کنندگان این جشن ها گفت : این برنامه ها احساس تعلق خاطر همکاران و خانواده هایشان را به ذوب آهن اصفهان بیشتر می کند چیزی که فعلا در شرایط کنونی نیاز کارکنان شرکت و خانواده بزرگ آن است. چرا که با افزایش احساس تعلق و همکاری ، دلسوزی کارکنان برای تلاش و کار نیز بیشتر می شود .

وی افزود : در گذشته کتاب و هدایای فرهنگی بیشتری به دانش پژوهان داده می شد که لازم است دوباره تکرار شود. به دانش پژوهان نیز توصیه می کنم که با سعی و تلاش بیشتر و با ایمان و توکل به خدا به کسب علم و دانش بپردازند و با نگاه مثبت به آینده در زندگی گام بردارند.

زینب الوندی همسر احمدرضا ابوطالبی گفت : ذوب آهن با دست های توانمند و اندیشه پویای تلاشگران خود، چرخ صنعت کشور را به گردش در می آورد و امیدوارم دانش آموزان همت بالای این جهادگران را الگوی خود قرار دهند.

عبدالرضا حسین زاده شاغل در مدیریت خدمات و امور رفاهی گفت : برگزاری این جشن ها جهت تشویق و روحیه دانش آموزان بسیار تاثیر گذار است و باعث می شود تا دانش آموزان بیشتر تشویق شوند.

جشن دانش پژوهان، تعلق خاطر خانواده ها به ذوب آهن اصفهان را بیشتر می کند

تبلیغات متنی

ارسال دیدگاه