پنج شنبه ۲۳ تیرماه با حضور اکثریت اعضا برگزار شد؛

برگزاری جلسه مجمع عمومی انجمن مدیران پیشگام ذوب آهن اصفهان

برگزاری جلسه مجمع عمومی انجمن مدیران پیشگام ذوب آهن اصفهان
لینک کوتاه کپی شد

جلسه مجمع عمومی عادی به طور فوق العاده انجمن مدیران پیشگام ذوب آهن اصفهان پنج شنبه ۲۳ تیرماه با حضور اکثریت اعضا در محل سالن اجتماعات مجموعه اداری آموزشی شفق برگزار شد.

به گزارش طلانیوز: دستور جلسه مجمع شامل انتخاب مدیران و بازرسان انجمن،تصویب تراز و صورت های مالی سال 1400 ،تعیین روزنامه کثیرالانتشار و تعیین حق عضویت انجمن بود .

همچنین جلسه مجمع عمومی فوق العاده نیز در همین تاریخ با دستور اصلاح ماده 3 اساسنامه انجمن، اصلاح تبصره 1 ماده 22 اساسنامه انجمن و اصلاح ماده 14 آن با حضور اعضا برگزار شد.

این جلسات با حضور مهندس ایرج رخصتی مدیرعامل ذوب آهن اصفهان ، دهقان خدابنده مسئول سازمان های مردم نهاد استانداری اصفهان و جمعی از پیشگامان ذوب آهن اصفهان برگزار شد.

مهندس رخصتی مدیرعامل ذوب آهن اصفهان ضمن قدردانی از تشکیل انجمن پیشگامان ذوب آهن و ضرورت استفاده از دانش و تجربه پیشکسوتان گفت : این مجموعه بزرگ صنعتی آماده است از دانش و تجربه پیشگامان شرکت در بخش های گوناگون استفاده نماید.

وی افزود : پیشکسوتان ذوب آهن تجربیات و توانمندی های منحصر به فردی دارند که در راستای گسترش کمی و کیفی صنعت فولاد کشور در راستای تحقق اقتصاد مقاومتی بسیار کارآمد است .

مدیرعامل ذوب آهن اظهار داشت : این شرکت ، تولید محصولات صنعتی و با ارزش افزوده بالا را در اولویت قرار داده و برنامه امسال ما تولید حداقل 400 هزارتن از این محصولات است و برنامه ریزی لازم برای افزایش تولید این محصولات صورت گرفته است .

مهندس آذربایجانی نائب رئیس هیات مدیره این انجمن گفت : پیشگامان ذوب آهن اصفهان در شکل گیری صنعت فولاد کشور نقش اصلی را ایفا کردند و این انجمن شرایطی را فراهم می کند تا تجربیات ارزشمند آنها برای صنعت کشور حفظ شود .

وی افزود : این انجمن غیر انتفاعی است و بودجه ای ندارد و پیشگامان تلاش می کنند از طریق حضور در پروژه های مختلف ، هزینه های آن را تامین کنند.

مهندس حسین آذربایجانی با ذکر اسامی پیشگامانی که اخیراً به رحمت ایزدی پیوستند ، از آنها به نیکی یاد کرد و گفت : از مسئولین ذوب آهن اصفهان به جهت حمایت از این انجمن قدردانی می کنم و امیدوارم بهره گیری بیشتری از تجربیات پیشگامان صورت گیرد .

مهندس حسین فخاری عضو هیات مدیره و مدیر اجرایی انجمن نیز به روند شکل گیری این انجمن اشاره کرد و در خصوص عملکرد آن گفت : تشکیل جلسات مستمر هیات مدیره ، عضوگیری وثبت اطلاعات مدیران وکارشناسان ارشد بازنشسته و پیشگام ذوب آهن به صورت بانک اطلاعاتی ، تهیه آیین نامه های مربوطه ، ایجاد چهار کمیته تخصصی ، ارتباط مستمر با مدیران ارشد ذوب آهن و ارائه چند پیشنهاد در خصوص حل مشکلات موجود این شرکت ، ارتباط با سایر صنایع فولادی ، امضای تفاهم نامه با شبکه پژوهش و فناوری استان اصفهان وابسته به شهرک علمی تحقیقاتی وهمکاری با کانون بازنشستگان ذوب آهن و فولاد کشور از جمله فعالیت های این انجمن می باشد .

دهقان خدابنده مسئول سازمان های مردم نهاد استانداری اصفهان نیز در خصوص انجمن پیشگامان ذوب آهن گفت : ذوب آهن اصفهان به لحاظ برخورداری از پیشکسوتان صنعت فولاد ، سرآمد صنایع کشور است و آنها در بخش های مختلف صنعت کشور منشا خدمات بسیاری هستند. لذا تشکیل این انجمن می تواند موجب بهره گیری بهتر از تجارب ارزشمند این پیشگامان باشد .

در این مجمع ، حسین آذربایجانی ، محمدرضا فرقدانی ، آتش انتظامی ، سیروس موتمن و حمید قانونی به عنوان اعضای هیات مدیره ، حسین فخاری و محمدرضا خسروی راد به عنوان اعضاء علل البدل هیات مدیره ، عبدالله صالحی فروز به عنوان بازرس اصلی وحسن اصلانی به عنوان بازرس علی البدل انجمن مدیران پیشگام ذوب آهن اصفهان معرفی شدند

برگزاری جلسه مجمع عمومی انجمن مدیران پیشگام ذوب آهن اصفهان

تبلیغات متنی

ارسال دیدگاه