فولاد سنگان/

برگزاری اولین همایش روز حراست به همت فولاد سنگان در شهرستان خواف

برگزاری اولین همایش روز حراست به همت فولاد سنگان در شهرستان خواف
لینک کوتاه کپی شد

اولین همایش گرامیداشت روز حراست با حضور معاونین و مدیران شرکت فولاد سنگان، مسئولین نهادها ، مدیران حراست ادارات شهرستان خواف، شرکت های صنعتی و کلیه کارکنان حفاظت فیزیکی این شرکت برگزار شد.

به گزارش طلانیوز: در آیین آغازین این مراسم، امین مویدی کیا (مدیرحراست فولاد سنگان) ضمن خیرمقدم و تبریک این روز عنوان کرد : از ابتدای سال 1400 و شروع بکار واحد حراست در فولاد سنگان، تلاش این واحد بر هم افزایی، حمایت، همکاری و انسجام بیشتر مجموعه بوده است.

مویدی کیا با اشاره به رویکرد افزایش کارآمدی و توسعه سلامت جسم و روان عنوان کرد : شعار این واحد "حراست حامی، امین واثرگذار" است و توانستیم با برگزاری دوره های تخصصی خودشناسی و ارتباط موثر، برنامه های مدون کوهنوردی برای تمرین کارگروهی و ارتقای روحیه همکاری و فرمان پذیری، شاهد افزایش روحیه کارآمدی سرمایه های انسانی در این واحد باشیم.

وی ضمن تقدیراز حمایت و همراهی مدیرعامل و معاونین فولاد سنگان، با اشاره به اقدامات زیرساختی انجام شده عنوان کرد: ایجاد واحد پایش تصویری، اجرای طرح Acces control ، تجهیز کامل واحد حفاظت فیزیکی و … از جمله اقدامات این واحد در یکسال گذشته بوده و یقینا اگر حمایت ها و همراهی مدیرعامل محترم و معاونین نبود، انجام این اقدامات امکان پذیر نبود.

شمسی نیا ( معاون بهره برداری) در ادامه ضمن تبریک هفته ولایت عنوان کرد : فرارسیدن هفته ولایت و همچنین روز حراست را تبریک عرض می نمایم و بی شک اضافه شدن واحد حراست موجب تاثیر مثبت در مجموعه شده است و حضور مدیری جوان، متخصص و باانگیزه موجب تاثیر مثبت در مجموعه وحتی شهرستان خواف شده است.

وی ادامه داد، حضور پرسنل حراست این مجموعه در مراسم های شهرستان خواف و انجام فعالیت های موثرو اثرگذار و … از جمله اقدامات در این حوزه بوده و آرزوی موفقیت روزافزون را برای ایشان و همکارانشان، از خداوند متعال مسئلت داریم.

حجت الاسلام والمسلمین زنگنه( رئیس سازمان تبلیغات شهرستان خواف) که از سخنرانان این مراسم بود، عنوان کرد: بی شک پایبندی به واجبات، موجب سعادت و پیشرفت است و مولا علی علیه السلام میفرمایند: من میترسم شما به این دو مشکل گرفتارشوید( پیروی از هوای نفس و آرزوهای دنیا) که خوشبختانه شما همکاران حراست از این هوی به دور هستید ، همانگونه که سردار حاج قاسم، کار را برای خدا انجام می داد و بی شک الگویی بی نظیر هستند .

وی درپایان ضمن تقدیر از عملکرد فولاد سنگان در حوزه های مختلف، ادامه داد: کار را برای رضای خدا انجام دهیم و اوج این مهم، سخن خداوند است که اگر بنده من بداند من چقدر او را دست دارم، از خوشحالی خواهد مرد و خوشبختانه شرکت فولاد سنگان در منطقه اقدامات ارزشمندی در حوزه های مختلف انجام داده و انشالله شاهد رونق بیش از پیش باشیم.

گفتنی است، اولین همایش گرامیداشت روز حراست در سالن همایش های اداره آموزش و پرورش شهرشتان خواف با حضور مسئولین مربوطه و به همت حراست فولاد سنگان برگزار شد.

برگزاری اولین همایش روز حراست به همت فولاد سنگان در شهرستان خواف

تبلیغات متنی

ارسال دیدگاه