فولاد هرمزگان/

نایب قهرمانی تیم فوتسال فولاد هرمزگان در مسابقات ایمیدرو

نایب قهرمانی تیم فوتسال فولاد هرمزگان در مسابقات ایمیدرو
لینک کوتاه کپی شد

تیم فوتسال شرکت فولاد هرمزگان که همه مسابقات خود را در مراحل مقدماتی و حذفی قاطعانه شکست داده بود، در عین شایستگی در فینال مغلوب فولاد مبارکه شد و به نایب قهرمانی رسید.

به گزارش طلانیوز: سیزدهمین دوره مسابقات فوتسال ایمیدرو و شرکت‌های تابعه با حضور 29 تیم از شرکت‌ها و سازمان‌های تابعه ایمیدرو در شهر تبریز برگزار شد.

در تیم فوتسال فولاد هرمزگان بازیکنان و کادر فنی با اسامی میلاد مریدی، حسین آشوری، سجاد حسن پور، سعید صادقی، میثم راسته، مجید رییسی، مرتضی رییسی، حسین جعفرزاده، محمدرضا باهنر، محسن پری زاده، مهران پایدار، رضا معمارزاده، کریم رهبر، علی ذاکری، محمد حمزه پور و محمد رویگر تختی به میدان رفتند.

در این مسابقات تیم فوتسال فولاد هرمزگان که در گروه چهارم قرار داشت، در مرحله مقدماتی پس از برتری 3 بر 1 برابر مس شهر بابک و نیز 4 بر 1 مقابل سنگ آهن سیرجان، به عنوان تیم اول به مرحله یک‌شانزدهم نهایی راه یافت.

در این مرحله، تیم فوتسال شرکت فولاد هرمزگان با پشت سرگذاشتن تیم اپال پارسیان مشهد با نتیجه 5 بر 1 به جمع هشت تیم برتر مسابقات راه یافت. این تیم در مرحله یک‌چهارم نهایی نیز با برتری 3 بر 1 مقابل فولاد خراسان به جمع چهار تیم برتر این مسابقات (نیمه نهایی) رسید. مرحله نیمه نهایی این مسابقات چهارشنبه پنجم مرداد ماه برگزار شد که تیم فوتسال فولاد هرمزگان با نتیجه قاطع 4 بر 1 تیم آلومینیوم اراک را شکست داد و به فینال این مسابقات راه یافت.

پنج‌شنبه 6 مرداد در فینال تیم فوتسال شرکت فولاد هرمزگان به مصاف فولاد مبارکه رفت که در عین شایستگی با یک گل مغلوب این تیم شد و به مقام نایب قهرمانی دست یافت.

نایب قهرمانی تیم فوتسال فولاد هرمزگان در مسابقات ایمیدرو

تبلیغات متنی

ارسال دیدگاه