به ستاد دیه استان یزد

کمک ۱ میلیارد ریالی شرکت فولاد آلیاژی ایران به آزادی ۲ زندانی جرایم غیر عمد در یزد

کمک ۱ میلیارد ریالی شرکت فولاد آلیاژی ایران به آزادی ۲ زندانی جرایم غیر عمد در یزد
لینک کوتاه کپی شد

شرکت فولاد آلیاژی ایران مبلغ ۱۰۰ میلیون تومان را در قالب پویش هر هیئت آزادی یک زندانی به ستاد دیه استان یزد اهدا نمود.

به گزارش طلانیوز: همزمان با پنجمین روز از ماه محرم، مدیر نمایندگی ستاد دیه استان یزد به همراه مدیرعامل شرکت فولاد آلیاژی ایران در آیین "محفل اشک" که به همت روابط عمومی این شرکت هر روز صبح ویژه برنامه هایی نظیر نمایشگاه عکس قدیم محرم یزد، زیارت عاشورا و پرده خوانی دارد، حضور یافت.

سید مسعود عظیمی، مدیر نمایندگی ستاد دیه استان یزد در ابتدای این دیدار ضمن تقدیر و تشکر از شرکت فولاد آلیاژی ایران به دلیل حمایت مالی و همکاری در ساخت برنامه تلویزیونی" نذری ماندگار" برنامه ای که به امر آزادی زندانیان جرائم غیر عمد میپردازد اظهار کرد: یکی از مهمترین رسالت‌های ستاد دیه فرهنگ سازی در خصوص جلوگیری از ورود افراد با محکومیت های مالی به زندان است که در این راستا نیازمند حمایت سایر دستگاه‌ها هستیم.

این مقام مسئول در ادامه گفت: پویش"هر هیئت‌آزادی یک زندانی" برای سومین سال متوالی در استان یزد در حال اجراست و در تلاشیم تا با مشارکت هیئات مذهبی، صاحبان روضه خوانی های قدیم در کنار عزاداری پر شور زمینه آزادی تعدادی از محکومین مالی جرائم غیر عمد را از زندان فراهم نماییم.

علیرضا چایچی مدیر عامل شرکت فولاد آلیاژی ایران نیز در این نشست رسالت های شرکت فولاد آلیاژی ایران در زمینه مسئولیت های اجتماعی را تشریح نمود و از زحمات دستندرکاران ستاد دیه استان و امور رسیدگی به آزادی زندانیان غیر عمد قدردانی کرد.

در ادامه این نشست مبلغ 100 میلیون تومان از سوی شرکت فولاد آلیاژی ایران جهت آزادی 2 محکوم مالی جرائم غیر عمد به ستاد دیه استان یزد اهدا گردید.

گفتنی است در پایان این نشست با اهدای لوح تقدیر و هدیه ای از سوی مدیر نمایندگی ستاد دیه استان یزد از علی رضا چایچی مدیر عامل شرکت فولاد و حمید رضا استادیان مدیر روابط عمومی این شرکت تقدیر به عمل آمد.

کمک ۱ میلیارد ریالی شرکت فولاد آلیاژی ایران به آزادی ۲ زندانی جرایم غیر عمد در یزد

تبلیغات متنی

ارسال دیدگاه