ذوب آهن اصفهان/

شور عاشورایی در ذوب آهن اصفهان طنین انداز شد

شور عاشورایی در ذوب آهن اصفهان طنین انداز شد
لینک کوتاه کپی شد

همزمان با دهه اول محرم، ماه قیام ، ماه پیروزی خون بر شمشیر و ایام سوگواری شهادت سرور و سالار شهیدان حضرت ابا عبدا... الحسین(ع) و۷۲ یار با وفایش، مراسم عزاداری و جلسات قرائت زیارت عاشورا در نقاط مختلف ذوب آهن اصفهان برگزار شد.

به گزارش طلانیوز: در ادامه این برنامه ها شنبه 15 مرداد ماه مصادف با روز 8 محرم جمعی از عاشقان حسینی همراه با هیات های مذهبی شهرهای از محل سه راهی ساختمان کوره بلند تا بنای یادمان شهدای گمنام شرکت به عزاداری پرداختند.

در این مراسم عزاداری که با حضور جمعی از مدیران و کارکنان و رعایت موارد بهداشتی توسط حوزه مقاومت بسیج شهید تندگویان، روابط عمومی و همکاری سایر قسمت های کارخانه برنامه ریزی و ساماندهی شده بود هیأت حضرت قمر بنی هاشم(ع) خوزستانی های مقیم فولادشهر، هیأت های مسجد قمر بنی هاشم (ع) و مسجد فاطمیه(س) شهر چمگردان و گروه موزیک دانشگاه امیر المومنین(ع) با زنجیرزنی، سینه زنی و نواختن طبل و دهل، دمادم و سنج و نوحه خوانی برای سید الشهدا(ع) و شهدای کربلا به عزاداری پرداختند.

شایان ذکر است؛ این مراسم در محل یادمان شهدای گمنام با اجرای مارش نظامی و سرود جمهوری اسلامی ایران توسط گروه موزیک دانشگاه امیر المومنین (ع) به احترام این شهیدان و سایر شهدای عزیز انقلاب و اسلام و قرائت فاتحه بر شهیدان گمنام به اتمام رسید.

شور عاشورایی در ذوب آهن اصفهان طنین انداز شد

تبلیغات متنی

ارسال دیدگاه