فولاد مبارکه/

در جبهه تولید، ادامه‌دهنده راه شهیدان خواهیم بود

در جبهه تولید، ادامه‌دهنده راه شهیدان خواهیم بود
لینک کوتاه کپی شد

محمدیاسر طیب‌نیا مدیرعامل شرکت فولاد مبارکه با صدور پیامی، شهادت جانباز و آزاده سرافراز، ابراهیم خوزان را به مردم شهیدپرور شهرستان مبارکه و خانواده ایشان تسلیت گفت.

به گزارش طلانیوز: متن این پیام به شرح زیر است:

بسم الله الرّحمن الرّحیم
وَلَا تَحْسَبَنَّ الَّذِينَ قُتِلُوا فِي سَبِيلِ اللَّهِ أَمْوَاتًا بَلْ أَحْيَاءٌ عِنْدَ رَبِّهِمْ يُرْزَقُونَ

با سلام و عرض تسلیت خدمت مردم شهیدپرور منــطقه و خانــواده معــززِ جانــباز و آزاده شهیـــد، ابراهیــم خوزان؛

رهبر معظم انقلاب اسلامی در یکی از سخنرانی‌های خود به‌روشنی بیان فرمودند:«اگر این شهادت‌ها نبود، اگر این فداکاری‌ها نبود، این نظام باقی نمی‌ماند؛ این نهال نظام، مورد تهاجم طوفان‌های سخت بود.»
شهادت ابراهیم خوزان، جانباز 70 درصد و آزاده‌ای که رنج 8 سال اسارت را تحمل کرد، موجب تأسف و تأثر اینجانب و سایر همکاران گردید. به یقین این اسوه مقاومت و استواری که با ایمان راسخ به آرمان‌های نظام اسلامی، پای به میدان جهاد گذاشت، همواره الگوی درخشانی برای جوانان این مرز و بوم و همکاران ما خواهد بود.
بدون شک تمامیت ارضی و عزت و سربلندی ایران اسلامی و همچنین افتخارات حاصل‌شده در فولاد مبارکه به‌عنوان مولود انقلاب اسلامی ایران، حاصل جان‌فشانی‌ها و ازخودگذشتگی‌های آزادگان، جانبازان و شهدای والامقام میهن عزیزمان است.
همواره قدردانی از این بزرگ‌مردان و ادامه راه ایشان را وظیفه خود می‌دانیم و افتخار می‌کنیم فولاد مبارکه در جوار منطقه‌ای است که پرورش‌دهنده ایثارگران، آزادگان، جانبازان و شهدای پرشماری است.
مدیریت و کارکنان شرکت فولاد مبارکه به پاس قدردانی از ایثارگری‌ همه عزیزانی که از جان خود در راه وطن گذشتند، در جبهه تولید از هیچ کوششی برای ادامه راه شهدا و آرمان های نظام مقدس جمهوری اسلامی فروگذار نخواهند کرد.
شهادت این شهید والامقام را در ایام شهادت سید و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله‌الحسین (ع) تبریک و تسلیت عرض می‌کنم و از درگاه حق تعالی برای ایشان اجر جزیل و برای بازماندگان صبر جمیل مسئلت دارم.

محمدیاسر طیب‌نیا
مدیرعامل شرکت فولاد مبارکه

در جبهه تولید، ادامه‌دهنده راه شهیدان خواهیم بود

تبلیغات متنی

ارسال دیدگاه