در نمایشگاه صنعت ساختمان مطرح شد

نقش محوری ذوب‌آهن اصفهان در نهضت شتاب دهنده ساخت مسکن

نقش محوری ذوب‌آهن اصفهان در نهضت شتاب دهنده ساخت مسکن
لینک کوتاه کپی شد

رئیس اتاق تعاون ایران جهت هر گونه همکاری با شرکت های داخلی و خارجی حاضر در بیست و دومین نمایشگاه بین المللی صنعت ساختمان تهران در امور تولید و صادرات خدمات فنی، مهندسی اعلام آمادگی نمود.

به گزارش طلانیوز: مهندس بهمن عبدالهی رئیس اتاق تعاون ایران و از دست اندر کاران سازمان بورس کالای کشور در بازدید از غرفه ذوب آهن اصفهان در بیست و دومین نمایشگاه بین المللی ساختمان تهران در جریان تحولات جاری ، برنامه ها و تولیدات متنوع این شرکت قرار گرفت.

وی در گفتگو با خبرنگار آتشکار با اشاره به اهمیت تولیدات ذوب آهن اصفهان در امر ساخت و ساز مسکن در کشور گفت : اتاق مذکور با کمک وزارت مسکن و شهرسازی در حال ساخت 300 هزار واحد مسکونی در کشور بوده و همزمان در حال فراهم نمودن مصالح ساختمانی با کیفیت و با قیمت مناسب برای 300 هزار واحد مسکونی دیگر در کشور است.

عبدالهی اظهار داشت: این فرصت وجود دارد که از امکانات و تولیدات متنوع ذوب آهن اصفهان جهت تامین مقاطع فولادی این پروژه ها استفاده شود وی تاکید کرد: باهمکاری متقابل بخش صنعت و شرکت های دانش بنیان، نهضت شتاب دهنده ساخت مسکن ارزان با مصالح مقاوم وسبک می تواند ایجاد، گسترش و ادامه یابد..

در ادامه برگزاری نمایشگاه بین المللی صنعت ساختمان تهران، هئیت های تجاری خارجی از کشورهای مختلف از جمله عراق و پاکستان از غرفه ذوب آهن اصفهان بازدید کردند.

نقش محوری ذوب‌آهن اصفهان در نهضت شتاب دهنده ساخت مسکن

تبلیغات متنی

ارسال دیدگاه