ذوب آهن اصفهان از استوانه‌های صنعت ایران:

نقش پر رنگ صنایع فولادی در پیشرفت کشور

نقش پر رنگ صنایع فولادی در پیشرفت کشور
لینک کوتاه کپی شد

مدیر عامل شرکت شستا ؛توسعه و افزایش تولید کارخانه ذوب آهن، در پیشرفت طرح های عمرانی اثر بخش است.

به گزارش طلانیوز: مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذاری تامین اجتماعی «شستا» در بازدید از کارخانه ذوب آهن اصفهان توسعه کشور را در گرو رشد صنعت از جمله صنایع فولادی دانست و گفت: توسعه فعالیت ذوب آهن موجب پیشرفت سایر بخش‌ها از جمله معادن کشور به ویژه معادن زغال سنگ است.
ابراهیم بازیان افزود: ذوب آهن اصفهان از استوانه‌های صنعت کشور است و اکنون با نیم قرن تجربه و با پشتوانه مهارت و دانش کارکنان خود باید با رویکرد دانش بنیان به سمت توسعه‌های اساسی برود.
وی با اشاره به تلاش ذوب آهن برای تولید محصولات خاص و با ارزش افزده بالا ادامه داد: ریل تولیدی ذوب آهن محصولی راهبردی است و همچنین محصولات ساختمانی جدید این شرکت می‌تواند، سرعت ساخت و ایمنی ساختمان را افزایش دهد و در کاهش قیمت تمام شده آن نیز موثر است.
مدیرعامل هلدینگ شستا تاکید کرد: هلدینگ شستا رویکرد هم افزایی را نه تنها در شرکت‌های تابعه خود بلکه در سراسر کشور پیگیری می‌کند و با این رویکرد از ذوب آهن برای توسعه و بالندگی بیشتر حمایت می‌کند.
امیر حسین نادری مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری صدرتامین نیز در این بازدید با اشاره به طرح بازسازی باتری شماره 2 این شرکت گفت: در راستای هم افزایی، درصدد هستیم زغال سنگ مورد نیاز این مجتمع عظیم صنعتی تامین شود.
مدیرعامل ذوب آهن اصفهان نیز گفت: این مجتمع برای نخستین بار در تاریخ بهره برداری از برنامه تولید خود پیش است و امیدواریم با این روند برنامه تولید امسال محقق شود.
ایرج رخصتی با اشاره به اینکه ذوب آهن در سال گذشته، رکورد جدیدی در تولید سالانه خود ثبت کرد، افزود: تولید محصولات خاص و با ارزش افزوده بالا، اولویت اصلی ذوب آهن اصفهان است و در این زمینه هم در شش ماه گذشته 12 محصول جدید را تولید کرده است
مدیرعامل شرکت شستا و صدر تامین با بازدید از خطوط تولید شرکت فرآورده‌های نسوز ایران برای اجرای طرح‌های توسعه این شرکت و تامین نیاز‌های بازار داخل برنامه ریزی کردند.

نقش پر رنگ صنایع فولادی در پیشرفت کشور

تبلیغات متنی

ارسال دیدگاه