مس سونگون

اورهال امور تغلیظ مجتمع مس سونگون به منظور حفظ مستمر تولید

اورهال امور تغلیظ مجتمع مس سونگون به منظور حفظ مستمر تولید
لینک کوتاه کپی شد

با توجه به اهمیت حفظ تولید و ضرورت کاهش توقفات مکرر در هنگام کارکرد تجهیزات، اورهال سالانه کارخانه تغلیظ فاز یک مجتمع مس سونگون از روز شنبه ۶ اسفند ۱۴۰۱ شروع و روز چهارشنبه مورخه ۱۰ اسفند ۱۴۰۱ با انجام تعمیرات اساسی و تعویض قطعات به پایان رسید.

مهندس صفرزاده رئیس تعمیرات و نگهداری مکانیک امور تغلیظ مجتمع مس سونگون در تشریح جزئیات اورهال امور تغلیظ گفت: از روز شنبه 6 اسفند اورهال کارخانه تغلیظ فاز یک و سنگ شکن اولیه و ثانویه را شروع کردیم که با توجه به اهمیت کار و جهت حفظ تولید مستمر، با تلاش همکاران و برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته، همه فعالیت‌های اورهال در کوتاهترین زمان ممکن و زودتر از موعد مقرر به سرانجام رسید.

وی افزود: زمان تعویض لاینرهای آسیای سگ میل تعیین کننده زمان اورهال کل کارخانه است یعنی طوری برنامه ریزی می شود که زمان اورهال دیگر نواحی و تجهیزات نیز همزمان با سگ میل اتفاق بیفتد.

رئیس تعمیرات و نگهداری مکانیک امور تغلیظ سونگون با تشریح فعالیت های انجام شده در این مرحله از اورهال امور تغلیظ، گفت : تعویض تعداد 150 عدد لاینر آسیای سگ میل و اورهال 190 دستگاه انواع پمپ و ... از جمله فعالیت های مهمی بود که در این مرحله از اورهال تغلیظ صورت گرفت.

مهندس صفرزاده گفت: به حول قوه الهی تمامی قطعات تعویض شده بومی سازی و ساخت داخل کشور بوده و همچنین همه ی آنها بدست همکاران تلاشگر ما مونتاژ و نصب شدند.

وی گفت: علاوه بر پرسنل امور تغلیظ، حدود 200 نفر کارگر فنی و چندین نفر جوشکار و مکانیک ماهر روزمزد نیز بصورت شبانه روزی ما را در این راه یاری فرمودند.

مهندس صفرزاده با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در خصوص حفظ و افزایش تولید، گفت: کلیه همکاران ما اعم از مدیریت محترم مجتمع، معاونت های محترم، مدیر محترم امور تغلیظ و ... در کنار هم کوشیده اند تولید در این مجتمع متوقف نشود. که در این خصوص قابل اشاره است؛ با حمایت های جناب آقای دکتر عباسزاده مدیر محترم مجتمع و با تلاش همکاران، رکورد شکنی های جدید در تولید کنسانتره مس نسبت به سال های گذشته در مجتمع مس سونگون به ثبت رسیده است.

وی ادامه داد: ما در این راه، برای اینکه فعالیت کارخانه فاز 2 تغلیظ بخاطر اورهال تجهیزات سنگ شکن و استوک پایل متوقف نشود بار ورودی این کارخانه را از طریق بولدوزر و لودر تامین کردیم تا لحظه ای تولید متوقف نشود.

رئیس تعمیرات و نگهداری مکانیک امور تغلیظ مجتمع مس سونگون افزود: مهمترین نکته در انجام اورهال انجام ایمنی کارها و سلامت پرسنل بود که با حضور مداوم نیروهای ایمنی و همکاری و راهنمایی آنان ، این امر مهم نیز صورت پذیرفت.

مهندس صفرزاده گفت : از تک تک همکاران امور تغلیظ و سایر واحدهای مهندسی، نظارتی و پشتیبانی ، ایمنی و پیمانکاران محترم مجتمع مس سونگون که در انجام فعالیت های اورهال تغلیظ تلاش نمودند تشکر و قدردانی می شود.

اورهال امور تغلیظ مجتمع مس سونگون به منظور حفظ مستمر تولید

تبلیغات متنی

ارسال دیدگاه