// کد مطلب: ۱۴۶۶۲۵

نجم‌الدین شریعتی | حواشی نجم‌الدین شریعتی | اخبار نجم‌الدین شریعتی

با شخصیت‌ترین مجری تلویزیون دوباره آمد | نجم‌الدین شریعتی دوباره در قاب دوربین سمت خدا

با شخصیت‌ترین مجری تلویزیون دوباره آمد | نجم‌الدین شریعتی دوباره در قاب دوربین سمت خدا
لینک کوتاه کپی شد

نجم‌الدین شریعتی مجری محبوب برنامه سمت خدا پس از دو ماه مرخصی دوباره در قاب دوربین برنامه قرار گرفت.

به گزارش طلانیور ؛ نجم‌الدین شریعتی از برنامه سمت خدا رفت. نجم‌الدین شریعتی به مدت دو ماه در برنامه سمت خدا حضور ندارد. نجم‌الدین شریعتی دو ماه مرخصی گرفته است. نجم‌الدین شریعتیبعد از دو ماه مرخصی دوباره برگشته است.

نجم الدین شریعتی که 15 سال برنامه سمت خدا را اجرا کرده است دوباره بعد از مدتی غیبت، امروز در این برنامه مذهبی حضور پیدا کرد.

او گفته بود که احساس می‌کند بعد از این سال‌ها، فاصله‌ای کوتاه برای استراحت لازم دارد و در مدت عدم حضور او در صداوسیما تیترهایی از کناره‌گیری نجم الدین شریعتی از تلویزیون مطرح شد اما او در گفت‌وگویی این موضوع را کاملاً تکذیب و از بداخلاقی‌های رسانه‌ای ابراز ناراحتی کرد.

خواستگاری از نجم‌الدین شریعتی!
مدتی پیش یکی از کارشناسان برنامه سمت خدا تعریف کرد که چند نفر از نجم الدین شریعتی درخواست ازدواج کرده اند. او گفته بود: خیلی ها پیام میدن ما میخوایم خانم آقای شریعتی شویم که ما میگیم زن دارد بچه دارد بعضی ها پیام میدن خب ما میخواهیم خانم دومش بشیم!

خوشحالی نجم‌‌الدین شریعتی پس از عیادت با رهبر معظم انقلاب
چندی پیش بود که نجم‌ الدین شریعتی مجری برنامه تلویزیونی «سمت خدا» در رابطه با عیادت خود از رهبر معظم انقلاب گفت: عصر دیروز یکی از خاطره انگیزترین روزهای زندگی من بود که آقا را دیدم. من مثل همه دوستان نگران سلامتی آقا بودم اما دیروز ایشان را شاداب دیدم و بسیار خوشحال شدم و از ته دل خدا را شکر کردم.

نجم‌‌الدین شریعتی چند همسر دارد؟
او 24 سالگی زمانی که هنوز درسش تمام نشده بود ازدواج کرد که می گوید یکی از موفقیت هایش همین ازدواج به موقع بود. نجم‌ الدین شریعتی درباره ازدواجش گفته است: همسرم به من معرفی شدند و ما صحبت کردیم و ازدواج ما سرگرفت، ثمره این زندگی حالا یک پسر بنام محی‌ الدین متولد 1389 است. طبق آنچه گفته شده است این مجری محبوب تنها یکبار ازدواج کرده است.

شوک نجم‌الدین شریعتی به برنامه سمت خدا

در سال 1393 بود که نجم الدین بدلیل تغییر تهیه کننده اصلی برنامه در آنتن زنده اعلام کرد بدلایل این مشکلات حاضر به اجرا برنامه نیست و خداحافظی کرد. مهمان برنامه هم که یک روحانی بود در حمایت او گفت: نه من و نه هیچ کدام از کارشناسان برنامه در صورت نبود مجری و تهیه کننده اصلی حاضر به حضور در برنامه نیستیم ، یک هفته نگذشت که دوباره نجم الدین شریعتی به برنامه برگشت.

بیوگرافی نجم‌الدین شریعتی
مجری محبوب تلویزیون نجم الدین شریعتی در سال 1359 در شهر تنکابن کشور ایران چشم به جهان گشود.وی مجری گری را از سال 1379 و با اجرا در برنامه نیم رخ شروع نمود و بعد از ان بعنوان مجری در برنامه زلال احکام که از صدا و سیما پخش میشد بیشتر دیده شد ولی شهرت وی برای اجرا و مجری گری در برنامه سمت خدا که از شبکه 3 سیما پخش میشود بیشتر شد و خیلی ها او را با برنامه های مذهبی و معارف دینی میشناسند.

نجم الدین شریعتی یک خواهر و یک برادر دارد و در سن 23 سالگی در حالی که در دانشگاه تدیس میکرذه است ازدواج کرده و حالا چندین سال است که متاهل است و ایشان و همسرشان دارای یک فرزند به نام محی الدین که 8 سال سن دارد هستند به گفته نجم الدین شریعتی ازدواج وی کاملا بصورت سنتی بوده است و همسرشان به ایشان معرفی شدند و هر دو صحبت کردند و ازدواجشان سر گرفته است و به گفته ایشان از موفقیت هایش ازدواج به موقع و زود در جوانی بوده است.
نجم الدین شریعتی میگوید که وقت های آزادش را با خانواده یا مطالعه و یا دیدن تلویزیون سپری میکند و عاشق مناجات خمس عشر و صحیفه سجادیه است.به گزارش سماتک نجم الدین شریعتی همچنین سابقه اجرا در برنامه های نقطه ب، پدر مهربان، نقطه اوج، برکت، مشکات، نشونی،عقیق، خانه دوست، امیدهای ایران، شهر خدا، مستند روزگار ما کمی آن سوتر را هم دارد.
نجم الدین شریعتی در برنامه های زلال احکام سوالات شرعی و مذهبی مردم را می خواند و کارشناس جواب این سوالات را میداد این مجری بسیار و محبوب و معروف می باشد در ادامه تصاویری از او را خواهید دید.


چرا مجری برنامه «سمت خدا» تغییر کرد؟
دبیر شورای معارف سیما امروز سه‌شنبه چهارم مرداد ماه طی نشستی به تشریح ویژه‌برنامه‌های شبکه‌های سیما در ماه محرم پرداخت. محمدحسین کشکولی نجات اهل عالم با حسین(ع) است را به‌عنوان شعار امسال این سازمان اعلام کرد.

وی درباره کناره‌گیری نجم‌الدین شریعتی از برنامه سمت خدا در آستانه ایام محرم عنوان کرد: از ظرفیت نجم‌الدین شریعتی در دیگر فضاهای شبکه استفاده می‌کنیم ولی مسأله کناره‌گیری ایشان از قبل از ماه محرم بوده است. خودشان نکات مختلفی داشتند و می گفتند تنوعی ایجاد شود و از مجری‌های دیگر هم بهره گرفته باشد. سمت خدا تا اینجا با اجرای خوب او بوده است و از این پس هم ادامه پیدا می‌کند، مگر ما چند نفر مجری معارفی خوب داریم؟

کشکولی درباره بازپخش‌های متعدد سریال مختارنامه اظهار کرد: ما با درخواست بسیار انبوهی از مخاطب مواجهیم که باید بعد از مختارنامه چنین سریال‌هایی تولید شود. سریال‌هایی مثل یوسف پیامبر و مختارنامه پخش می‌شوند و همین الان بیشترین پیامک‌ها و ارتباطات با شبکه قرآن مربوط به بازپخش‌ها این سریال هاست. با این حال این نافی تولید در این حوزه نیست و طراحی‌هایی هم در دستور کار است.
دبیر شورای معارف سیما درباره برنامه سازی در حوزه حجاب تاکید کرد: بحث حجاب را در شبکه‌های مختلف پیگیری می‌کنیم و در امتداد سال امیدواریم همچنان این موضوع را پوشش دهیم. ما خاطرات ماجرای گوهرشاد را کار کردیم و گفتگوهای زنده در این موضوع داشته‌ایم. ولی می‌دانیم که اصلاً کافی نیست. ما از حرف زدن درباره حجاب نمی‌ترسیم اما باید به فرم‌های بدیع رو بیاوریم.

وی با بیان این که مهمترین سیاست ما در این ماه تمرکز بر عمق و معرفت در مسیر حرکت گام دوم انقلاب است گفت: بنا داریم منظومه فکری امامین انقلاب امام خمینی و رهبر معظم انقلاب را ارائه کنیم. رسانه ملی تلاش دارد وجه دینی جامعه ایرانی را نمایش دهد تا شاهد عزاداری حسینی از استان‌ها تا روستاهای دوردست باشیم. امسال این روستاهای دور را هم پوشش می‌دهیم و در بازنمایی عزاداری هم تلاش کردیم شهرهای مختلف را مدنظر داشته باشیم.

دبیر شورای معارف سیما به اولویت‌های محتوایی اشاره و بیان کرد: بازنمایی ابعاد مردمی شعائر حسینی، نمایش تجلی حماسه عاشورا در رشته‌های گوناگون هنری، بازنمایی ایثار و مقاومت، توجه به نقش زنان و خانواده در تداوم حماسه عاشورا، آسیب‌شناسی رفتار خواص جبهه حق در برابر نهضت عاشورا در دوره‌های مختلف، پوشش عزاداری جوانان و نوجوانان در بستر مسجد و دانشگاه، بازنمایی مؤلفه‌های هویتی مثل دینداری، نمایش سبک زندگی ایثارگرانه جامعه ایرانی و جریان سازی مؤثر در جهت افشای ماهیت غرب از جمله این اولویت‌هاست.

منبع: اقتصاد آنلاین

با شخصیت‌ترین مجری تلویزیون دوباره آمد | نجم‌الدین شریعتی دوباره در قاب دوربین سمت خدا

تبلیغات متنی

ارسال دیدگاه