// کد مطلب: ۱۴۶۸۴۲

واکسن کرونا/

بهترین زمان دریافت واکسن دز تقویتی در صورت ابتلا به کرونا

بهترین زمان دریافت واکسن دز تقویتی در صورت ابتلا به کرونا
لینک کوتاه کپی شد

شواهد نشان می‌دهد که دریافت واکسن پس از بهبودی از عفونت ناشی از کووید - ۱۹ محافظت بیش تری را از سیستم ایمنی بدن شما فراهم می‌کند. بنابراین، با وجود اینکه اخیرا از کووید -۱۹ بهبود یافته اید مطمئنا ارزش آن را دارد که دوز تقویتی را دریافت کنید.

به گزارش طلانیوز و به نقل از خبرآنلاین : شیوع سویه اومیکرون کماکان بالاست. با این وجود، مشخص شده که دوز تقویتی واکسن کرونا باعث ایجاد درجه خوبی از محافظت فرد در برابر اومیکرون می‌شود. در نتیجه، بسیاری از افرادی که اخیرا به عفونت کووید -19 مبتلا شده اند نمی‌دانند که چه مدتی باید تا دریافت دوز تقویتی صبر کنند.

نهاد بهداشت ملی بریتانیا معتقد است که افراد باید پس از مثبت شدن نتیجه آزمایش کووید -19 تا 28 روز صبر کنند و پس از آن دوز تقویتی را تزریق کنند. این فاصله زمانی برای کسب اطمینان از این موضوع است که علائم عفونت با عوارض جانبی احتمالی واکسن اشتباه گرفته نشوند.

شواهد نشان می‌دهد که دریافت واکسن پس از بهبودی از عفونت ناشی از کووید - 19 محافظت بیش تری را از سیستم ایمنی بدن شما فراهم می‌کند. بنابراین، با وجود اینکه اخیرا از کووید -19 بهبود یافته اید مطمئنا ارزش آن را دارد که دوز تقویتی را دریافت کنید.

بهترین زمان دریافت واکسن دز تقویتی در صورت ابتلا به کرونا

تبلیغات متنی

ارسال دیدگاه