// کد مطلب: ۱۴۸۷۷۳

حمله تروریستی

جزئیات حمله به مردم در بازار ایذه | آخرین آمار کشته های ایذه

جزئیات حمله به مردم در بازار ایذه | آخرین آمار کشته های ایذه
لینک کوتاه کپی شد

در پی ورود یک تیم تروریستی به بازار مرکزی ایذه و تیراندازی به سمت مردم و نیروهای امنیتی تا این لحظه 5 نفر شهید و 15 نفر زخمی شده اند.

دو گروه موتوری عناصر تروریستی در ایذه مردم و نیروهای امنیتی را به رگبار بستند، در این عملیات 5 نفر شامل یک کودک یک پیرزن و دو مرد به شهادت رسیدند.

جزئیاتی از عملیات تروریستی امشب در ایذه خوزستان/حال برخی مصدومین وخیم است

پیرو فراخوان های روزهای گذشته برای برگزاری تجمع اعتراضی، امروز چهارشنبه.25 آبان ماه ساعت 19 شب، افرادی بصورت پراکنده و در دسته‌های 40 تا 50 نفره در برخی نقاط شهر بویژه در چهارراه هلال احمر تجمع کرده و ضمن سردادن شعارهای هنجارشکنانه اقدام به سنگ پراکنی به عوامل انتظامی نموده که متعاقبا عوامل حاضر در صحنه با شلیک گاز اشک آور نسبت به متفرق کردن تجمع کنندگان اقدام نمودند.

در حاشیه همین تجمعات محدود، راکبین دو دستگاه موتور سیکلت در اقدامی تروریستی با سلاح جنگی کلاش ضمن تیراندازی به ماموران حافظ امنیت موجب شهید و مجروح شدن حدود10نفر شده که حال برخی مصدومین وخیم است.

در روزهای اخیر، رسانه های خارجی تلاش کردند آتش ناآرامی‌ها را زنده نگه دارند. بر همین اساس با تبلیغات گسترده اعتصابات را در ایران کلید زدند و عده ای با تهدید سعی بر ناآرام کردن بازار ها در نقاط مختلف کشور داشته اند.

جزئیات حمله به مردم در بازار ایذه | آخرین آمار کشته های ایذه

تبلیغات متنی

ارسال دیدگاه

دیدگاه‌ها ۱

  • بهروز ارسالی در


    خدا نابود کنه مسببینش رو. خانم اشرف نیکبخت پیرزن نبود بلکه زن میانسال و شادابی بود که از قضا فردا شب عروسی دخترش بود و هنگام خروج از آرایشگاه به ضرب گلوله کشته شد.
    روحش شاد و یادش گرامی باد.