// کد مطلب: ۱۴۹۱۶۱

جام جهانی | تیم ملی فوتبال

محمدرضا احمدی حین گزارش بازی ایران و انگلیس چه کشید؟

محمدرضا احمدی حین گزارش بازی ایران و انگلیس چه کشید؟
لینک کوتاه کپی شد

محمدرضا احمدی در جریان گزارش دیدار ایران ـ انگلستان در تلویزیون، پس از دریافت گل ششم توسط کشورمان، احساس خود را چنین توصیف کرد: سخت ترین بازی عمرم را گزارش کردم.

امروز یکشنبه ـ 30 آبان ماه ـ تیم ملی کشورمان در نخستین دیدار در جریان جام جهانی قطر مقابل تیم ملی انگلیس قرار گرفت که در نهایت این دیدار با پیروزی 6 بر 2 به نفع شاگردان ساوت‌گیت به پایان رسید.

گزارش این رقابت را محمدرضا احمدی برعهده داشت که در دقایق پایانی گزارش خود، پس از دریافت گل ششم ایران از انگلستان، اظهار کرد: سخت ترین بازی عمرم را گزارش کردم. متاسفانه بدترین شکست ما در تاریخ جام جهانی با این نتیجه رقم خورد.

احمدی همچنین گفت: هرگز این بازی سخت را فراموش نخواهیم کرد.

وی در ادامه با یادآوری نمونه های مشابه از شکست های تیم های مطرح ملی دنیا در جریان جام های جهانی، مانند بازی برزیل ـ آلمان، تلاش کرد آرامش و امیدواری را به بیننده تلویزیونی پس از این شکست انتقال دهد.

احمدی همچنین خاطرنشان کرد: همه کارشناسان و اهالی فوتبال واقف شده بودند که بازی ما با انگلیس سخت خواهد بود. امروز روز ما نبود، به هر حال فوتبال همین است.

او در ادامه با اشاره به امکان پیروزی تیم ملی ایران مقابل تیم های امریکا و ولز، امید صعود به مرحله بعد جام جهانی را برای مخاطبانش یادآور شد.

با این همه در بازگشت به استودیو و در گفت وگو با محمدحسین میثاقی، بار دیگر احمدی بر این جمله تاکید کرد که گزارش سختی را تجربه کرده است؛ چراکه او هم جزئی از این مردم است و با هر صحنه احساساتش بالا و پایین می شده است.

او ابراز امیدواری کرد که جواد خیابانی و پیمان یوسفی ـ گزارشگرهای دیدارهای بعدی تیم ملی ایرانی در جام جهانی 2022 ـ لحظات شیرین تری را تجربه کنند.

بر اساس این گزارش ایسنا، برنامه «جام 2022» با پایان دیدار بین تیم های ایران و انگلیس برخلاف معمول بخشی را به مباحث کارشناسی این رقابت اختصاص نداد و در ادامه بخش خبری و سپس رقابت بعدی میان تیم های سنگال ـ هلند پخش شد.

همچنین در اقدامی جدید به هنگام پخش دیدار تیم ملی کشورمان، شبکه سه در گوشه سمت چپ و پایین صفحه، ارتباط با استان ها از جمله قزوین را در دستور کار قرار داده بود که به هنگام گل های پیروزی تیم ایران، تعدادی از جوانان را در حال خوشحالی با پرچم ایران به تصویر می کشید.

نظارت بر پخش مسابقه ایران به لحاظ پوشش تماشاگران ایرانی در استادیوم، با تفاوت هایی نسبت به دوره های گذشته همراه بود و از این منظر پخش زنده دیدار ایران ـ انگلیس در رسانه ملی، فضای بازتری را نسبت به قبل تجربه کرد.

محمدرضا احمدی حین گزارش بازی ایران و انگلیس چه کشید؟

تبلیغات متنی

ارسال دیدگاه