// کد مطلب: ۱۴۹۱۷۰

جام جهانی | تیم ملی فوتبال

پورعلی‌گنجی با ستاره یونایتد دست به یقه شد + عکس

پورعلی‌گنجی با ستاره یونایتد دست به یقه شد + عکس
لینک کوتاه کپی شد

با حضور دوباره کارلوس کی‌روش، قابل پیش‌بینی بود که مرتضی پورعلی‌گنجی به ترکیب اصلی تیم ملی برگردد چراکه او یکی از بازیکنان قابل اطمینان این مربی پرتغالی است.

برنامه‌های کارلوس کی‌روش برای این بازی جواب نداد و مرتضی پورعلی‌گنجی و هم‌تیمی‌هایش یکی از سنگین‌ترین شکست های تاریخ فوتبال ایران در رده ملی را متحمل شدند. مرتضی که بازیکن آرامی به شمار می رود در سایه این شکست سنگین با لوک شاو، ستاره منچستر یونایتد درگیری پیدا کرد که البته این درگیری خیلی سریع با وساطت پیکفورد و همچنین دخالت داور برزیلی جمع شد. کار مفید پورعلی‌گنجی در این بازی گرفتن پنالتی برای تیم ملی در ثانیه های پایانی بازی بود. او و همه مردان خط دفاعی تیم ملی در این بازی نمره مردودی گرفتند چراکه دروازه تیم ملی 6 بار باز شد.

در نقطه مقابل انگلیس یکی از بهترین بازی ها در تاریح جام جهانی را تجربه کرد. لوک شاو در این بازی با توجه به اینکه مدافعان تیم ملی ایران خیلی پیشروی نمی‌کردند، چند باری در زمین ایران و نزدیک به منطقه یک سوم دفاعی دیده شد و در نهایت، یکی از ارسال‌هایش تبدیل به گل شد. گل دقیقه 35 جود بیلنگام با سانتر ستاره منچستر به ثمر رسید و ساوتگیت متوجه شد برای گلزنی تیمش در جام جهانی 2022 می تواند روی نفوذ و ارسال‌های لوک شاو هم حساب باز کند.

پورعلی‌گنجی با ستاره یونایتد دست به یقه شد + عکس

تبلیغات متنی

ارسال دیدگاه