// کد مطلب: ۱۴۹۳۹۵

علی کریمی | حواشی علی کریمی | اینستاگرام علی کریمی

استوری دروغ علی کریمی جنجال آفرید/وقتی علی کریمی سر به سر مردم می‌گذارد! + فیلم

استوری دروغ علی کریمی جنجال آفرید/وقتی علی کریمی سر به سر مردم می‌گذارد! + فیلم
لینک کوتاه کپی شد

علی کریمی با انتشار یک استوری دیگر جنجال‌ساز شد. علی کریمی این بار تصادف یک جوان اهل نهاوند از استان همدان را به حادثه جوانرود ربط می‌دهد.

به گزارش طلانیوز؛ بر کسی پوشیده نیست که علی کریمی یکی از موفق‌ترین فوتبالیست‌های تاریخ ایارن است. اما علی کریمی از زمان شروع اغتشاشات تا الان، لیدری این اغتشاشات را برعهده داشته است. علی کریمی در اینستاگرام و توییتر خود عکس و فیلم‌های این اغتشاشات را به اشتراک می‌گذارد. علی کریمی با انتشار استوری زیر، خبر تصادف پسر چوان نهاوندی را به حوادث جوانرود ربط می‌دهد.

صفحه اینستاگرام علی کریمی که این روزها دروغ‌ها و سوتی‌های وحشتناکی را با عنوان فیلم‌ها و تصاویر اغتشاشات در ایران به‌خورد مخاطبان خود می‌دهد در اقدامی عجیب تصاویر جوان نهاوندی تصادف‌کرده با موتور را به‌عنوان فرد تیرخورده با دوشکا!! در جوانرود معرفی می‌کند و این درحالی است که علی حمیدوند صاحب عکس از ساکنان روستای وراینه نهاوند در 22 تیرماه امسال بر اثر تصادف موتور با سواری در محور نهاوند به نورآباد متأسفانه پای خود را از دست می‌دهد.

‌‌این فرد درباره سوءاستفاده از عکس وی که باعث ناراحتی ‌خانواده و دوستانش شده است، می‌گوید: ‌از قوه قضائیه برای برخورد با بازیگرانی که با آبرویم‌ بازی کردند درخواست برخورد جدی دارم.

حال ادامه ماجرا را از زبان این جوان می‌شنویم!

حرکت اعجاب‌انگیز علی کریمی در آستانه جام جهانی | علی کریمی فیفا را به هیچ حساب کرد!

علی کریمی در حساب کاربری خود در توئیتر نوشت:
اول از همه از این فرصت را محترم میشمارم و از دعوت شما برای آمدن به قطر و سخاوتمندی شما تشکر می‌کنم. تشکر ویژه از آقای محمد فخرو که این دعوتنامه را از طریق مدیر برنامه هایم به دست من رساندند. پس از اینکه فدراسیون این دعوتنامه را از من پنهان کردند. همانطور که می‌دانید مردم ایران در حال حاضر دوران فوق العاده سختی را پشت سر می گذارند. در حال حاضر برای من مسائل خیلی مهم تر از فوتبال وجود دارد و می خواهم در کنار هموطنانم و صدای آنها باشم. بنابراین باید با احترام دعوت شما را رد کنم. بهترین آرزوها.

شروع فوتبال حرفه ای علی کریمی


علی کریمی فوتبال حرفه‌ای خود را در سال 1375 با فتح در لیگ دسته دوم فوتبال ایران آغاز کرد و پس از 2 سال به پرسپولیس پیوست که در آن‌جت در 3 فصل بازی موفق به 2 بار قهرمانی در لیگ و یک بار قهرمانی در جام حذفی شد و هم‌زمان با تیم ملی، در بازی‌های آسیایی 1998 بانکوک مدال طلا را به گردن آویخت. کریمی از بهمن 1377 به دلیل هل‌دادن داور در بازی تیم امید به مدت یک سال از حضور در تمام مسابقات باشگاهی و ملی محروم شد. او پس از پایان این مدت دوباره به فوتبال بازگشت و در جام ملت‌های آسیا 2000 نیز حاضر بود.

کریمی در سال 1380 به الاهلی دبی منتقل شد که در فصل 2003-2002، به عنوان «بهترین بازیکن خارجی لیگ برتر فوتبال امارات» انتخاب شد و در فصل 2004-2003، عنوان «آقای‌گل لیگ برتر فوتبال امارات» و «مرد سال فوتبال امارات» را کسب کرد. او با تیم ملی ایران در جام ملت‌های آسیا 2004 مقام سوم را کسب کرد و هم‌زمان به عنوان آقای‌گلی این مسابقات (مشترکاً با علاء حبیل از بحرین) دست یافت. او در همین سال (2004) جایزه «مرد سال فوتبال آسیا» را از کنفدراسیون فوتبال آسیا دریافت کرد. او در سال 2005 به باشگاه بایرن مونیخ در بوندس‌لیگای آلمان پیوست و در 2 سال حضورش در این باشگاه ضمن انجام 42 بازی رسمی، قهرمانی جام حذفی و بوندس‌لیگا را هرکدام یک بار تجربه کرد. او همچنین در جام جهانی 2006 با ایران حاضر بود و در جام ملت‌های آسیا 2007 نیز بازی کرد. سپس به القطر در لیگ ستارگان قطر رفت و پس از یک سال به پرسپولیس در لیگ برتر فوتبال ایران برگشت که حضورش در این تیم یک سال ادامه داشت. کریمی بازی در ایران را با 1٫5 فصل حضور در استیل‌آذین ادامه داد و در نیم‌فصل دوم 2011-2010 عضو شالکه در بوندس‌لیگا بود که قهرمانی جام حذفی آلمان را برای بار دوم کسب کرد.

منبع: تسنیم

استوری دروغ علی کریمی جنجال آفرید/وقتی علی کریمی سر به سر مردم می‌گذارد! + فیلم

تبلیغات متنی

ارسال دیدگاه