// کد مطلب: ۱۵۰۹۷۴

امام جمعه بخش قلعه نو شهرری:

اهانت نشریه فرانسوی نتیجه عصبانیت جبهه غرب از شکست فتنه اخیر است

اهانت نشریه فرانسوی نتیجه عصبانیت جبهه غرب از شکست فتنه اخیر است
لینک کوتاه کپی شد

امام جمعه بخش قلعه نو شهرری اهانت نشریه فرانسوی را نتیجه نبود منطق و نشانه عصبانیت جبهه غرب از شکست فتنه اخیر دانست و گفت:دشمنان اسلام با هرزه گی, زن‌ را مایه رسیدن به مطامع خود قرار داده و جلو پیشرفت زنان رامی گیرند.

به گزارش طلانیوز و به نقل از نسیم اقتصاد، حجت الاسلام والمسلمین سید مجتبی حسنی در خطبه دوم نماز عبادی _ سیاسی روز جمعه 23 دی ماه 1400 با اشاره به تاکید مقام معظم رهبری در خصوص مقابله با جنگ شناختی و وسوسه تبلیغاتیِ بر ذهن جوانان و نوجوانان ، بهره‌گیری هوشمندانه و هدفمند از مجموعه ظرفیت‌ها و ابزارهای در اختیار نظام برای رفع ابهام و اقناع‌ مخاطبین را بسیار حایز اهمیت دانست.

وی افزود: این سیره قطعی تاریخ است که؛ جبهه باطل با استهزاء، تمسخر، فحاشی، ناسزاگویی و بدزبانی رفتار می‌ کند و در مقابل همواره جریان حق همیشه با استدلال و ادب پیش می‌رود. به طور مثال; امیرالمؤمنین علیه السلام در جریان جنگ صفین، وقتی شنیدند گروهى از یارانشان به‌شامیان ناسزا مى‌گویند فرمودند: «من خوش ندارم که شما ناسزاگو باشید، اگر اعمال و رفتار و موقعیت باطل آنها را بگویید، مؤثّرتر و رساتر و قانع‌کننده‌تر است».


امام جمعه بخش قلعه نو شهرری اهانت نشریه هرزه‌گرا شارلی ابدو به بزرگ‌مردی که در چشم آزادی‌خواهان و حق‌طلبان جهان، عزیز و عزتمند است را در حقیقت مصداق خاک‌پاشی بر آفتاب عنوان کرد و افزود: این گستاخی نتیجه نبود منطق و نشانه عصبانیت جبهه غرب از شکست فتنه 1401 است.

حجت الاسلام والمسلمین حسنی در ادامه به توانمندی های نظامی ایران در حوزه تجهیزات نظامی اشاره کرد و اظهار داشت: آمریکا و غرب در مقابل توان پهپادی ایران متحیر شده اند در حالی که تا پیش از این آمریکایی‌ها مهم‌ترین تهدید علیه خود را موشک‌های بالستیک می‌دانستند.


وی افزود: فرمانده سنتکام ستاد فرماندهی کل نیروهای ارتش آمریکا در این باره عنوان کرده " همانطور که می‌دانید پهپادهای ایرانی یک خطر در منطقه هستند . همچنین ایران زرادخانه‌ای از این پهپادها را از جمله یگان‌های پهپادی شناسایی و اطلاعاتی را فرماندهی می‌کند. آنها در حال ساخت پهپادهای بزرگتری هستند که می‌توانند با محموله‌های مرگبار بیشتر پرواز کنند."


حجت الاسلام والمسلمین حسنی در ادامه خطبه سیاسی نماز جمعه بیست و سوم دیماه با اشاره به مقام والای حضرت زهرا(س) اظهار داشتند:

ایشان از چنان مقامی برخوردار هستندکه رضا و غضب شان موجب رضا و غضب خدا می‌ شود.

وی تصریح کرد: اعمال و رفتار و کردار حضرت هم‌چون اعتقاد و اندیشه و فکرش معصوم بوده و هم‌چون همتای گران‌سنگش امیرالمومنین(ع) میزان اعمال امت و مظهر رضا و سخط خدای سبحان است.

امام جمعه بخش قلعه نو شهرری با تاکید بر این که اسلام هیچ مانعى در راه زنان براى کسب دانش و حضورشان در محافل فرهنگى با رعایت حجاب و عفاف قرار نداده است گفت: این دشمنان اسلام هستند که با هرزه گی و جلف‌گرى زن‌ را مایه رسیدن به مطامع و هوس‌هاى خود قرار داده و جلو پیشرفت زنان را می گیرند.


وی اضافه کرد: این نکته را زنان باید خوب درک کنند تا به آن نمونه‌ها و اسوه های زنان قرانی و صدر اسلام برسند.ضمن این که به جز از عرصه‌هاى فرهنگى، در میدان‌هاى عمل نیز زن شانه‌به‌شانه مرد، پرچم اسلام را به‌اهتزاز در آورده است.


حجت السلام حسنی خاطر نشان کرد: به‌گواه تاریخ، زن حتى در میدان‌هاى جهاد حاضر شده و با تلاش خود اثبات کرده است که بر اساس انسانیتى که اسلام براى او اقرار کرده، براى اسلام تلاش مى‌کند و حق دفاع از دین خود را دارد.

اهانت نشریه فرانسوی نتیجه عصبانیت جبهه غرب از شکست فتنه اخیر است

تبلیغات متنی

ارسال دیدگاه