// کد مطلب: ۱۵۲۵۹۲

منطقه آزاد کیش/

نظارت فراگیر بر بازار نوروز کیش با همیاری مردم

نظارت فراگیر بر بازار نوروز کیش با همیاری مردم
لینک کوتاه کپی شد

سازمان منطقه آزاد کیش با به کارگیری ناظران افتخاری، نظارت فراگیر، همه جانبه و نامحسوس بر تمام صنوف جزیره کیش را در دستور کار قرار داده است.

به گزارش طلانیوز و به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد کیش، علی امیدی مدیر بازرگانی سازمان منطقه آزاد کیش با اشاره به مصوبات کمیته نظارت بر نرخ کالا و خدمات ستاد نوروزی مبنی بر بهره مندی حوزه های نظارتی از ناظران افتخاری و نامحسوس در ایام نوروز، گفت: در راستای اجرای این مصوبه، پس از شناسایی افراد واجد شرایط توسط مدیریت بازرسی و پاسخگویی به شکایات، جلسه توجیهی و آموزشی در مدیریت بازرگانی برگزار و مقرر شد ناظران از اول اسفند با حضور در مراکز تجاری و خدماتی نسبت به اجرای ماموریت های خود اقدام کنند.

مدیر بازرگانی سازمان منطقه آزاد کیش با بیان این که با همیاری و همکاری مردم، بازار کیش در ایام نوروز مدیریت و سازماندهی می­ شود؛ افزود: معتقدیم برای گسترش نظارت‌ بر بازار نیازمند کمک و یاری مردم هستیم و در این خصوص از ظرفیت‌های مردمی در قالب ناظران افتخاری بهره مند خواهیم شد.

علی امیدی تاکید کرد: در ایام نوروز و ماه مبارک رمضان، ناظران افتخاری به صورت نامحسوس قیمت اجناس، کالاها و خدمات را رصد و تخلفات واحدهای صنفی را گزارش می­ کنند و در این میان واحدهای صنفی جزیره کیش نیز موظف هستند خدماتی از قبیل درج قیمت‌ کالا، داشتن نرخ‌ نامه و ارائه فاکتور خرید را رعایت کنند.

علی امیدی ادامه داد: در هفته منتهی به 28 بهمن، بازرسان اداره نظارت و تنظیم بازار مدیریت بازرگانی 303 واحد صنفی فعال در مراکز تجاری و خدماتی را بازدید و طی آن به 34 واحد دارای تخلفات صنفی اعم از عدم درج قیمت کالا و ...، اخطار کتبی ابلاغ کردند.

وی با اشاره به توقف فعالیت 5 واحد صنفی فاقد مجوز با همکاری پلیس نظارت بر اماکن عمومی تاکید کرد: شهروندان می ‌توانند هرگونه نظر، انتقاد و شکایت‌های خود را در مورد تخلف واحدهای صنفی با سامانه 124 در میان بگذارند.

نظارت فراگیر بر بازار نوروز کیش با همیاری مردم

تبلیغات متنی

ارسال دیدگاه