// کد مطلب: ۱۵۲۶۰۱

منطقه آزاد کیش/

کیش خانه فدراسیون بادبانی است

کیش خانه فدراسیون بادبانی است
لینک کوتاه کپی شد

نشست مشترک اعضای هیأت رئیسه فدراسیون بادبانی با سعید پورزادی در محل سازمان منطقه آزاد کیش برگزار شد.

به گزارش طلانیوز و به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد کیش، در این نشست که خسرو ابراهیمی نیا (سرپرست فدراسیون)، ناخدا امینی (سرپرست نایب رئیسی فدراسیون)، علیرضا رومنده (عضو هیئت رئیسه فدراسیون و سرپرست هیئت بادبانی منطقه آزاد کیش) و حمید شمالی (سرپرست دبیرکلی فدراسیون) برگزار شد، طرفین در خصوص فعال سازی ظرفیت های بی نظیر ورزش بادبانی کیش با سرپرست سازمان منطقه آزاد کیش گفتگو کردند.

خسرو ابراهیمی نیا با اشاره به تاریخچه بادبانی در ایران و همچنین فعالیت های صورت گرفته درخصوص جداسازی بخش بادبانی از فدراسیون قایقرانی و‌ تشکیل فدراسیون مستقل بادبانی اظهار داشت: خوشبختانه با نگاه راهبردی و بلند وزارت ورزش و جوانان و شخص وزیر ورزش که خود از پایه گذاران اصلی ورزش در جزیره کیش بودند شاهد استقرار مقر فدراسیون بادبانی در منطقه آزاد کیش هستیم که این مهم را به فال نیک گرفته و البته خواهان حمایت حداکثری سازمان منطقه آزاد کیش از این فدراسیون تازه تأسیس هستیم.

وی در ادامه تأکید کرد: ظرفیت های طبیعی و ورزشی جزیره کیش به ویژه ظرفیت هایی دریایی آن بی نظیر است و از این فرصت می توان برای میزبانی رویدادهای ملی و بین المللی استفاده کرد. ضمن اینکه مذاکراتی با تولیدکنندگان داخلی برای تأمین تجهیزات مورد نیاز بادبانی آغاز شده است که این امر گامی اساسی در پیشبرد اهداف ورزش کشور در این رشته جذاب محسوب می شود.

ابراهیمی در نهایت ابراز امیدواری کرد با حضور پورزادی و حمایت های همه جانبه ایشان، شاهد تحول بنیادین در ورزش کشور خواهیم بود.

سعید پورزادی سرپرست سازمان منطقه آزاد کیش هم با قدردانی از اهتمام سرپرست و دست اندرکاران فدراسیون بادبانی اظهار داشت: توجه به ورزش های دریایی و بهره مندی از نعمت خدادادی باد و دریا در سواحل ایران و بالاخص جزیره کیش یک ضرورت است و ما آمادگی کامل برای حمایت از فدراسیون تازه تاسیس بادبانی در همه ابعاد، بخصوص حمایت ویژه در استقرار مقر فدراسیون، ایجاد مراکز سیلینگ فدراسیون و برگزاری دوره های آموزشی و اردوهای ملی و بین المللی این رشته ورزشی را داریم.

پورزادی در ادامه به اقدامات این سازمان برای تحول در ورزش کیش طی یکسال گذشته اشاره کرد و گفت: استقرار مقر دو فدراسیون ملی در کیش یکی از اتفاقات بزرگی بود که در سال 1401 اتفاق افتاد و ما اکنون باید با حمایت کامل از این فدراسیون ها زمینه ارزش آفرینی اثربخش آنها برای گردشگری کیش و همچنین ورزش کشور را فراهم کنیم.

کیش خانه فدراسیون بادبانی است

تبلیغات متنی

ارسال دیدگاه