// کد مطلب: ۱۴۹۴۹۲

توماج صالحی | توماج صالحی خواننده

سرانجام توماج صالحی چه شد؟

سرانجام توماج صالحی چه شد؟
لینک کوتاه کپی شد

توماج صالحی خواننده رپ چندی پیش به دلیل حضور و لیدری اغتشاشات دستگیر شد. اما سؤال اینجاست که پس از گذشت چند هفته سرانجام توماج صالحی چه می‌شود؟

به گزارش طلانیوز؛ توماج صالحی خواننده سبک رپ کشور به علت حضور در اغتشاشات دستگیر شد. توماج صالحی در صفحه اینستاگرام و توییترش ویدئوهایی منتشر کرد که تحریک بسیاری از جوانان برای اغتشاشات شد. توماج صالحی هم‌اکنون در زندهن به سر می‌برد. هنوز پس از گدشت چند هفته، خبری از دادگاه توماج صالحی نیست.

حجت الاسلام و المسلمین جعفری، رئیس کل دادگستری استان اصفهان:

هنوز دادگاه رسیدگی به پرونده توماج صالحی برگزار نشده است.

هفته گذشته کیفرخواست پرونده توماج صالحی صادر و به دادگاه‌‌های عمومی و انقلاب اصفهان ارجاع شد اما هنوز جلسات دادگاه برگزار نشده است.

توماج صالحی به افساد فی‌الارض از طریق نشر اکاذیب به صورت گسترده به نحوی که موجب خسارات عمده گردیده متهم است.

بخشی از اتهامات توماج صالحی در دادگاه عمومی و بخشی دیگر در دادگاه انقلاب اصفهان مورد رسیدگی قرار می‌گیرد.

جزئیات بازداشت و اتهامات توماج صالحی اعلام شد

دادستان اصفهان می‌گوید توماج صالحی خواننده رپ به اتهام فعالیت تبلیغی علیه نظام، همکاری با دولت‌های متخاصم و تشکیل گروه‌ غیرقانونی به قصد برهم زدن امنیت کشور دستگیر شده است.

به نقل از قوه قضاییه، سید محمد موسویان در خصوص جزئیات پرونده توماج صالحی بیان کرد: «این فرد شب گذشته به اتهام فعالیت تبلیغی علیه نظام، همکاری با دولت‌های متخاصم و تشکیل گروه‌ غیرقانونی به قصد برهم زدن امنیت کشور با نیابت قضایی در یکی از استان‌های کشور دستگیر شد.»

وی افزود:

متهم در حال حاضر با صدور قرار تحت نظر شعبه بازپرسی قرار دارد.

دادستان اصفهان تصریح کرد: «متهم در ایجاد اغتشاشات و دعوت و تشویق به اغتشاش و آشوب‌های اخیر در استان اصفهان و در شهرستان شاهین شهر نقش کلیدی داشته است.»

توماج صالحی کیست؟


توماج صالحی خواننده رپ اهل شاهین شهر اصفهان است که از سال 96 با ترانه های رپ خود شناخته شد. آثار توماج صالحی مضامین سیاسی - اجتماعی دارند. به گفته ی خودش، در یک کارگاه فلزکاری کار می کند.

توماج صالحی اولین بار در شهریور 1400 در شاهین شهر بازداشت و اندکی بعد با تودیع قرار کفالت آزاد شد.

علت بازداشت توماج صالحی به طور رسمی اعلام نشد اما وکیل توماج صالحی مدعی شد اتهام وی به صورت غیر رسمی به پدرش «تبلیغ علیه نظام» عنوان شده بود.

توماج صالحی پس از آزادی، فعالیت خود را از سر گرفت و به انتشار آثار خود ادامه داد.

سرانجام توماج صالحی چه شد؟

تبلیغات متنی

ارسال دیدگاه