// کد مطلب: ۸۵۶۳۱

تولید ۷ میلیون لیتر آب ژاول از روز‌های اولیه شیوع کرونا در پتروشیمی کارون

تولید ۷ میلیون لیتر آب ژاول از روز‌های اولیه شیوع کرونا در پتروشیمی کارون
لینک کوتاه کپی شد

طلانیوز: مدیر عامل پتروشیمی کارون از تامین ۷ میلیون لیتر آب ژاول در سطح کشور از روز‌های اولیه کرونا خبر داد.

به گزارش طلانیوز: علیرضا صدیقی زاده مدیرعامل پتروشیمی کارون گفت:پتروشیمی کارون به عنوان تولیدکننده اصلی آب ژاول در کشور با هدف مقابله با ویروس کرونا تولید این محصول را در اولویت قرار داده است.
او ادامه داد: پس از اعلام شیوع بیماری کرونا در کشور، پتروشیمی کارون هرچه سریعتر در خصوص تامین مواد ضدعفونی کننده تشکیل جلسه داد و در زمینه حفاظت از پرسنل و مردم در سطح کشور برنامه ریزی‌هایی در زمینه مواد عفونی کننده انجام داد.
مدیرعامل پتروشیمی کارون اضافه کرد:در روز‌های اولیه شیوع کرونا ۲۰ میلیون لیتر آب ژاول در ماهشهر و سراسر کشور توزیع شد، آب ژاول از ماده ضد عفونی کننده کلر تشکیل شده که یکی از قوی‌ترین مواد ضدعفونی کننده محسوب می شود و کاربرد بسیاری برای میکروب زدایی از محیط‌های مختلف به ویژه امکان عمومی نظیر مترو‌ها، اتوبوس ها، و حتی معابر عمومی دارد.
صدیقی زاده بیان کرد: این پتروشیمی در جهت عمل به مسئولیت اجتماعی، طی نامه‌ای به شرکت‌ها، ادارات، سازمان‌ها و شهرداری‌ها، آمادگی خود را برای تامین آب ژاول مورد نیاز ادارات و نهاد‌ها برای گندزدایی اعلام کرده است.
او اضافه کرد:خوشبختانه تا به امروز هم در زمینه تامین آب ژاول مورد نیاز کشور کمبودی نداشتیم به طوری که تولید آب ژاول تاثیری بر تولید محصول اصلی این پتروشیمی نداشته و تولید تی دی آی در بهترین شرایط قرار دارد.
مدیرعامل پتروشیمی کارون با بیان اینکه تا کنون ۲.۵ میلیون لیتر آب ژاول به زندان‌های سراسر کشور تحویل شده است، گفت: بخش زیادی از آب ژاول مورد نیاز شهرداری تهران از این پتروشیمی تامین شده است.
صدیقی زاده گفت: خوشبختانه ۵۰ میلیارد تومان تجهیزات بیمارستانی در سطح منطقه ماهشهر تامین کرده ایم.

تولید ۷ میلیون لیتر آب ژاول از روز‌های اولیه شیوع کرونا در پتروشیمی کارون

تبلیغات متنی

ارسال دیدگاه