// کد مطلب: ۱۳۳۰۲۳

پتروشیمی جم و پژوهشگاه صنعت نفت قرارداد همکاری امضا کردند

پتروشیمی جم و پژوهشگاه صنعت نفت قرارداد همکاری امضا کردند
لینک کوتاه کپی شد

طلانیوز: قرارداد خدمات مشاوره پژوهشی میان پژوهشگاه صنعت نفت و شركت پتروشيمی جم در بیست و ششمین نمایشگاه نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی با شعار «نفت دانش بنیان، تولید ایرانی، صادرات جهانی» به امضا رسيد.

به گزارش طلانیوز: قرارداد خدمات مشاوره پژوهشی میان پژوهشگاه صنعت نفت و شركت پتروشيمی جم، روز یکشنبه 25 اردیبهشت ماه در نمايشگاه بين‌المللی نفت، گاز و پتروشيمی تهران غرفه پژوهشگاه صنعت نفت به امضاء مهندس قنبريان، مديرعامل پتروشيمی جم و جعفر توفيقی، رئيس پژوهشگاه رسيد.

اين توافق‌نامه به منظور مشاركت در انجام پروژه‌های پژوهشی و توسعه‌ای با رويكرد انجام پروژه‌های مشترک پژوهشی در زمينه‌های مورد توافق در كميته راهبری، استفاده از ظرفيت‌های علمی، تحقيقاتي و آزمايشگاهی طرفين در حوزه بهداشت، ايمنی و محيط زيست، با هدف محافظت از محيط زيست در حوزه‌های آب، خاک و هوا از طريق تدوين سند جامع HSE، انجام تست‌های آزمايشگاهی، امكان ثبت اختراعات بین‌المللی مشترک، بهره‌جويی از دوره‌های آموزشی تخصصی بین شركت جم و پژوهشگاه و همكاری مشترک در بهينه‌سازی و توسعه فناوری‌های انرژی است.

شايان ذكر است بیست و ششمین نمایشگاه نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی با شعار «نفت دانش بنیان، تولید ایرانی، صادرات جهانی» در روزهای 23 الی 26 اردیبهشت ماه در محل برگزاری نمایشگاه بین‌المللی تهران برگزار شد.

روابط عمومی پتروشيمی جم

پتروشیمی جم و پژوهشگاه صنعت نفت قرارداد همکاری امضا کردند

تبلیغات متنی

ارسال دیدگاه