// کد مطلب: ۱۴۲۴۳۵

ضمن دیدار با امام جمعه و فرماندار این شهرستان؛

بازدید رییس شورای راهبردی شرکت‌های پتروشیمی منطقه پارس از بیمارستان دیّر

بازدید رییس شورای راهبردی شرکت‌های پتروشیمی منطقه پارس از بیمارستان دیّر
لینک کوتاه کپی شد

دکتر‌حجت نظری در ادامه بازدید میدانی از مراکز درمانی جنوب استان بوشهر ، با حضور در شهرستان دیر، ضمن دیدار با امام جمعه و فرماندار این شهرستان و استماع نقطه نظرات و رهنمودهای ایشان ، از بیمارستان امام هادی (ع) شهرستان دیّر بازدید نمود.

به گزارش طلانیوز: در جریان این بازدید مسولین بیمارستان ضمن تشریح روند چگونگی بهره برداری از بیمارستان و تلاش در جهت آماده سازی بخشهای جدید، به بیان برخی از مشکلات و کمبودهای این بیمارستان پرداختند .

رییس شورای راهبردی شرکت‌های پتروشیمی منطقه پارس در حاشیه این بازدید و در حضور مسولین شهرستان دیر از عزم جدی شورای راهبردی شرکت‌های پتروشیمی برای سرمایه گذاری در مسیر توسعه و عمران جنوب استان و رفع مشکلات بهداشتی و درمانی مراکز درمانی محیط پیرامونی شرکت‌های پتروشیمی خبر داد.

رییس شورای راهبردی شرکت های پتروشیمی منطقه پارس در سفر یک روزه خود به شهرستان دیّر ضمن همراهی با فرماندار انقلابی شهرستان دیر با حضور در جمع بسیجیان این شهرستان از نمایشگاه طرح اسوه بسیج که به مناسبت هفته عفاف و حجاب در حسینیه انقلاب بندردیر در حال برگزاری است بازدید و از اعلام آمادگی شرکت‌های پتروشیمی و همراهی با حوزه مقاومت بسیج در جهت حمایت از کسب و کارهای کوچک و رشد واحدهای مستقر در محیط پیرامونی و‌توانمندسازی زنان کارآفرین یا سرپرست خانواده خبر داد.

بازدید رییس شورای راهبردی شرکت‌های پتروشیمی منطقه پارس از بیمارستان دیّر

تبلیغات متنی

ارسال دیدگاه