// کد مطلب: ۱۴۳۰۳۰

پتروشیمی بندرامام/

بازدید دکتر انصاری نیک از کارگاه‌های متمرکز پتروشیمی بندرامام

بازدید دکتر انصاری نیک از کارگاه‌های متمرکز پتروشیمی بندرامام
لینک کوتاه کپی شد

دکتر انصاری نیک در بازدید از کارگاه های متمرکز پتروشیمی بندرامام ، از انتشار فراخوان شرکت در راستای مشارکت و بهره گیری شرکت های دانش بنیان از زیرساخت پتروشیمی بندرامام به منظور تسهیل روند داخلی سازی قطعات خبر داد.

به گزارش طلانیوز: روز دوشنبه سوم مردادماه سپهدار انصاری نیک مدیرعامل شرکت به همراه جمعی از مدیران ستادی و تعمیراتی ، از کارگاه های متمرکز واقع در منطقه ویژه اقتصادی بازدید کرد و با کارکنان این بخش به گفتگو پرداخت.

در این بازدید مدیرعامل پتروشیمی بندرامام تمامی تجهیزات و زیرساخت های تعمیراتی و ساخت قطعات را از نزدیک مورد بررسی قرار داد و ضمن شناسایی نقاط ضعف و‌ قوت ، دستور اجرای برنامه هایی در راستای ارتقاء سطح ظرفیت های موجود را ابلاغ کرد.

همچنین در طی این بازدید چالش ها و کمبودهایی که در مسیر تعمیرات و ساخت قطعات وجود دارد از سوی مدیران و کارشناسان منتقل شد و مدیرعامل با تاکید بر اهمیت این حوزه ، از بازدید و حضور مستمر در محل کارگاه‌ها خبر داد.

گفتنی است مقرر شد به منظور استفاده هر چه بیشتر از ظرفیت ها و زیرساخت های پتروشیمی بندرامام و همچنین حمایت از شرکت های دانش بنیان و خودکفایی کشور ، فراخوانی جهت جذب و مشارکت شرکت های دانش بنیان جهت ساخت و بومی سازی قطعات و تجهیزات صنعتی بوسیله زیرساخت های پتروشیمی بندرامام منتشر شود.

بازدید دکتر انصاری نیک از کارگاه‌های متمرکز پتروشیمی بندرامام

تبلیغات متنی

ارسال دیدگاه