// کد مطلب: ۱۴۴۴۶۳

انصاری نیک در نشست با نیروهای جدیدالاستخدام:

انسان ، دانش و سازمان سه رکن اصلی توسعه

انسان ، دانش و سازمان سه رکن اصلی توسعه
لینک کوتاه کپی شد

مدیرعامل پتروشیمی بندرامام در نشست با مهندسان و کارآموزان جدید شرکت ضمن گرامی داشت جایگاه نیروی انسانی جوان و متخصص ، به تشریح نقش انسان، دانش و سازمان در توسعه جامعه بشری پرداخت.

به گزارش طلانیوز: در این نشست سپهدار انصاری نیک ضمن خیرمقدم به حاضرین و خداقوت به نیروهای جدیدالورود به پتروشیمی بندرامام ، اظهار داشت: می‌بایست از تمامی کسانی که از بدو شکل‌گیری پتروشیمی بندرامام (ایران-ژاپن) برای ساخت و توسعه این سازمان بزرگ و تاریخی که نماد دانش بشری است ، تقدیر کنیم ، سازمانی که در طول سال های متمادی ماموریت خطیری را بر عهده داشته ، منشاء خدمات بزرگی به جامعه انسانی بوده است.

مدیرعامل پتروشیمی بندرامام نیروی انسانی ، علم و دانش و سازمان را پایه های اصلی توسعه برشمرد و عنوان کرد: با تأسی از دین مبین اسلام و قرآن کریم ، انسان اشرف مخلوقات و زیباترین و ارزشمندترین آفریده پروردگار متعال است و تمامی زیبایی های خلقت به ویژه زیبایی حکمت و خرد در وجود انسان متجلی شده است.

وی افزود: در همین راستا و برای گرامی داشت جایگاه انسان این نشست برگزار شد و نگاه ما انسان محور بودن بر پایه جایگاه رفیع انسان در نظام آفرینش است و تمامی شما جوانان را در زندگی شغلی و شخصی به تفکر در ارزش های انسانی توصیه و دعوت می کنم زیرا که این موضوع می‌تواند بزرگ‌ترین پیروزی شما و منشاء اصلی خلاقیت ها ، بردباری ، نوآوری ، تلاش ، پشتکار و اعتماد به نفس باشد.

انصاری نیک با اشاره به قدمت ، شکوه و بزرگی پتروشیمی بندرامام ، تصریح کرد: دوره کارآموزی خودم را در بندرامام گذراندم و وقتی از این سازمان خارج شدم و تجربه های بزرگ و پیچیده دیگر را تجربه کردم و مجددا بازگشتم ، بیش از پیش متوجه عظمت پتروشیمی بندرامام شدم و من از کار آموزان و کارورزان جدید میخواهم که شما هم بدرستی جایگاه این سازمان را بشناسید و در ادامه راه ، آن را قدرتمندتر و باشکوه‌تر از قبل حفظ کنید و این میراث ارزشمند را از نو بسازید.

ایشان در ادامه موکدا یادآور شد: یکی از سرمایه های اصلی پتروشیمی بندرامام نیروی انسانی است و نیروی انسانی ما مجموعه ای متشکل از تجربه ، جوانی و رده بندی های مختلف سازمانی است و ورود 350 نفر نیروی متخصص و جوان به شرکت که آزمون های مهمی را پشت سر گذرانده ، فرصت خوبی را ایجاد کرده که بتوانیم در راستای اعتلا و توسعه شرکت هر چه بیشتر با یکدیگر گفتگو و در کنار همدیگر کار کنیم.

مدیرعامل پتروشیمی بندرامام اهمیت کسب علم و دانش را تشریح کرد و گفت: وقتی به منابع کهن و تاریخی رجوع می کنیم در می‌یابیم که انسان منشأ ایجاد فرصت بهره‌ برداری از علم بوده و بسیاری از دانشمندان و صاحب نظران ، نقطه ی عطف بزرگ درخلقت را در شکل گیری دانش و خرد در وجود انسان می دانند .

وی افزود: شما جوانان متخصص و دانشگر هستید و این بدین معناست که هر دو وجه اصلی خلقت در درون شما وجود دارد و می توانید از آن برای سازمان ، نوآوری کنید و کسب دستاوردهای بزرگ رابرای پتروشیمی بندرامام و جامعه رقم بزنید.

انصاری نیک شناخت جایگاه سازمان را برای تمامی نفرات خواستار شد و تشریح کرد: پتروشیمی بندرامام یک سازمانی‌ست که انسان‌های زیادی به آن آمده‌اند و تخصص و مهندسی در آن تجلی پیدا کرد و در نهایت تولید ، ارزش افزوده ،امید ، انگیزه ، کار آفرینی ،رفع نیازهای کارکنان و خوانواده ها و جامعه از خروجی ها و دستاوردهای این سازمان بزرگ و پیشرو بوده است.

ایشان در ادامه گفت: دوره های آموزشی و آگاهی بخشی که شما گذراندید برای کمک به شناخت و دیدگاه سازمانی بوده تا شما بتوانید در وهله اول جایگاه سازمان را درک و پس از آن نوسازی و بازسازی آن را رقم بزنید.

وی خاطرنشان کرد: شکل گیری سازمان های بزرگ با توسعه جوامع رابطه مستقیمی دارد و همین موضوع برای پتروشیمی بندرامام هم صدق می کند به طوری که همواره بندرامام بعنوان مادری پر برکت برای منطقه ماهشهر محسوب می‌شود و در دهه های گذشته با شکوفایی پتروشیمی بندرامام ، منطقه ماهشهر هم بیش از گذشته مورد توجه قرار گرفت.

در همین راستا مدیرعامل پتروشیمی بندرامام خطاب به نیروهای جدیدالاستخدام ، بیان داشت: شما اجزای تشکیل دهنده یک سازمان بزرگ و پیچیده هستید که جامعه نگاهش به شما است و انتظار دارد که ایجاد ارزش ، امید ، رفاه ، علم ، دانش و فرهنگ سازی کنید زیرا که با در نظر گرفتن حضور در یک سازمان بزرگ، شما به نوعی رهبران آینده و نخبگان جامعه تلقی می‌شوید.

انصاری نیک یکی از مباحث اصلی در رشد و توسعه سازمان را فرهنگ سازمانی و مسئولیت پذیری عنوان کرد و از تمامی نفرات کنش‌گری و پویا بودن در ایجاد فرهنگ سازمانی و نهادینه کردن آن به سطوح مختلف سازمان را خواستار شد.

وی در بخشی دیگر سخنان ، خاستگاه خود از مدیران شرکت را اینگونه بیان کرد: می بایست به نیروهای جوان عشق داشت و در مواجهه با آنان با نهایت علاقه و احترام برخورد کرد زیرا که آنان انسان‌های شریف و جوانان آینده‌ساز میهن عزیزمان هستند و همین رویکرد نوعی سرمایه گذاری انسانی محسوب می شود که بازخوردش برای آینده سازمان و کشور بسیار ارزشمند خواهد بود.

مدیرعامل پتروشیمی بندرامام در پایان شکرگذاری از خداوند باری‌تعالی را موجب برکت در تمامی امور اظهار کرد و گفت: خداوند را شاکرم که فرصت خدمت به کشور عزیزمان و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران نصیبمان شده است و همچنین شرایطی فراهم شد تا در کنار کارآموزان و جوانان برومند و دانشگر میهن حضور داشته باشیم.

انسان ، دانش و سازمان سه رکن اصلی توسعه

تبلیغات متنی

ارسال دیدگاه