// کد مطلب: ۱۵۴۰۶۳

خبرگزاری قوه قضاییه:

شکایت شرکت های یوتیلیتی در دیوان عدالت اداری رد شد

شکایت شرکت های یوتیلیتی در دیوان عدالت اداری رد شد
لینک کوتاه کپی شد

خبرگزاری میزان با اشاره به خبر منتشر شده در برخی رسانه‌ها در خصوص ابطال حکم افزایش قیمت خوراک گازی واحد‌های پتروشیمی و بازگشت قیمت‌ها به نرخ سال ۱۳۹۹ با شکایت شرکت‌های خریدار یوتیلیتی، تاکید کرد که این شکایت در دیوان عدالت اداری رد شده است.

به گزارش طلانیوز: خبرگزاری رسمی قوه قضاییه تاکید کرده براساس بررسی‌ها، در پی شکایت برخی شرکت‌های خریدار یوتیلیتی با موضوع ابطال مصوبات 479 و 489 شورای رقابت در خصوص اصلاح دستورالعمل تنظیم قیمت سرویس‌های جانبی برخی شرکت‌های پتروشیمی، هیات تخصصی صنایع و بازرگانی دیوان عدالت اداری ضمن رسیدگی به شکایت مورد اشاره در دادنامه صادره شکایت خواهان پرونده را رد کرده است.

دیوان عدالت اداری در رای صادر شده در تاریخ 19 اردیبهشت 1402 با رد شکایت خواهان پرونده اعلام کرده است که شورای رقابت براساس موازین حاکم صرفا عهده دار تعیین مصادیق و تصویب دستورالعمل قیمت، مقدار و شرایط دسترسی با بازار کالا‌ها و خدمات انحصاری است.
در دادنامه صادر شده از سوی دیوان عدالت اداری آمده است رای صادر شده ظرف مدت بیست روز از تاریخ صدور توسط رئیس دیوان عدالت اداری و یا ده نفر از قضات دیوان عدالت اداری قابل اعتراض است.

شکایت شرکت های یوتیلیتی در دیوان عدالت اداری رد شد

تبلیغات متنی

ارسال دیدگاه