// کد مطلب: ۱۳۰۰۹۱

تقدیر همراه اول از برگزیدگان جشنواره فیلم فجر

تقدیر همراه اول از برگزیدگان جشنواره فیلم فجر
لینک کوتاه کپی شد

طلانیوز: چهلمین جشنواره فیلم فجر دیشب پس از ۱۲ روز، سرانجام با معرفی برگزیدگان بخش‌های مختلف و اهدای سیمرغ‌ بلورین به برترین‌ها به‌کار خود پایان داد.

به گزارش طلانیوز: به نقل از اداره کل ارتباطات شرکت ارتباطات سیار ایران، چهلمین جشنواره فیلم فجر که از 12 بهمن ماه با حمایت رسمی همراه اول شروع شده بود، شامگاه 22 بهمن ماه در قالب برگزاری مراسم اختتامیه ای با حضور هنرمندان، مدیران سینمایی، نمایندگان رسانه های خبری و همچنین حضور افتخاری برخی چهره های فرهنگی و سیاسی در مرکز همایش های برج میلاد، به کار خود پایان داد.
اختتامیه جشنواره فیلم فجر با معرفی فیلم «موقعیت مهدی» به کارگردانی هادی حجازی فر به عنوان بهترین فیلم، رضا میرکریمی به عنوان بهترین کارگردان برای فیلم «نگهبان شب»، اهدای جایزه ویژه هیات داوران به فیلم «برف آخر» و همچنین اهدای سیمرغ های بلورین به امین حیایی و طناز طباطبایی به ترتیب به عنوان بهترین نقش های اول مرد و زن همراه بود.
نخستین و بزرگترین اپراتور تلفن همراه کشور در این دوره از برگزاری جشنواره فیلم فجر با شعار «همراه اول حامی فرهنگ و هنر ایران زمین» و به صورت انحصاری به حمایت از آن که در واقع مهم ترین و بزرگترین رویداد فرهنگی-هنری کشور است، پرداخت.
در جریان حمایت از جشنواره فیلم فجر، پخش زنده نشست های فرهنگی و فیلم های راه یافته به بخش سودای سیمرغ جشنواره فیلم فجر در بستر شبکه های اینترنتی «روبیکا»، «ذره بین» و «آیگپ» به عنوان پلتفرم های دیجیتال اپراتور اول تلفن همراه کشور صورت گرفت و رسما این سکوها، پوشش رسانه ای جشنواره چهلم فیلم فجر را نیز عهده دار شدند تا علاقه مندان بتوانند از این طریق، خبرهای جشنواره فیلم فجر را دنبال کنند.
چهلمین جشنواره فیلم فجر که از 12 تا 22 بهمن 1400 برگزار شد، میزبان 22 فیلم سینمایی در بخش سودای سیمرغ بود. مهم ترین اتفاق جشنواره امسال نیز حذف بخش بهترین فیلم از نگاه مردم بود که به دلیل عدم اطمینان از صحت آراء و در آخرین ساعات برگزاری این جشنواره صورت گرفت.
گفتنی است، همراه اول پیش از این و در سال 1397 نیز در راستای حمایت از فرهنگ و هنر به عنوان یکی از ابعاد حوزه حمایتگری ذیل مسؤولیت اجتماعی این اپراتور، حامی سی و هفتمین دوره جشنواره فیلم فجر شده بود.

تقدیر همراه اول از برگزیدگان جشنواره فیلم فجر

تبلیغات متنی

ارسال دیدگاه