// کد مطلب: ۱۳۰۱۹۴

جانشین وزیر دفاع:

مرکز مانیتورینگ پلتفرم‌های دیجیتال همراه اول فرصتی برای یادگیری است

مرکز مانیتورینگ پلتفرم‌های دیجیتال همراه اول فرصتی برای یادگیری است
لینک کوتاه کپی شد

طلانیوز: جانشین وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح، ایجاد مرکز مانیتورینگ پلتفرم‌های دیجیتال در همراه اول را ابتکار خوبی دانست که فرصت‌های یادیگری بسیاری را فراهم آورده است.

به گزارش طلانیوز: اداره کل ارتباطات شرکت ارتباطات سیار ایران، صبح امروز 25 بهمن ماه 1400 سردار سید مهدی فرحی، جانشین وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح به همراه هیاتی از معاونان و مدیران ارشد این وزارتخانه ضمن بازدید از مرکز مانیتورینگ پلتفرم های دیجیتال همراه اول، در جریان آخرین و بروزترین گزارش های فنی شبکه نخستین و بزرگترین اپراتور تلفن همراه که توسط مدیرعامل و مدیران ارشد شرکت ارتباطات سیار ایران ارائه شد، قرار گرفتند.
مهدی اخوان بهابادی، مدیرعامل همراه اول در جریان این بازدید به تشریح ساختار شبکه ارتباطی اپراتور اول تلفن همراه کشور و سرمایه گذاری های استراتژیکی که در راستای توسعه زیرساخت های ارتباطی مبتنی بر آخرین نسل از تکنولوژی ها و استانداردها، با هدف رفع نیازهای داخلی و تحقق عملیاتی شبکه ملی اطلاعات صورت گرفته است، پرداخت.
مدیرعامل شرکت ارتباطات سیار ایران ضمن ارائه رویکرد بزرگترین اپراتور تلفن همراه کشور در مواجهه با مقوله «تحول دیجیتال» و نقش آفرینی فعال همراه اول در همگامی با این ترند جهانی برای بسط و توسعه بسترهای ارتباطی داخل کشور، به توضیح ساختار و رسالت هر یک از پلتفرم های دیجیتال توسعه و اجرا شده توسط همراه اول پرداخت.
وی تعرفه های نامتعادل ارتباطی که عملا راه را بر توسعه سد می کند از جمله موانعی دانست که در کل هم به ضرر اپراتورها، هم مردم و هم حاکمیت خواهد بود؛ اما با این حال و در چنین شرایطی اپراتورهای ارتباطی باز هم در زمینه توسعه سرمایه گذاری های چشم گیری داشته اند.
اخوان بهابادی یکی از این موارد را سرمایه گذاری بیش از 1.2 هزار میلیارد تومانی در بحث قرارداد بومی سازی و تولید داخلی با شرکت های مختلف ایرانی داخلی در حوزه آنتن دانست.
تشریح نمودار ترافیکی سکوهای معتبر و مشهور داخلی بخش دیگری از ارائه مدیرعامل همراه اول بود که در آن به مواردی نظیر سهم 672 گیگابیت بر ثانیه ای «روبیکا» و «شاد» از مجموع 734 گیگابیت بر ثانیه پهنای باند تولیدی دیتاسنترهای همراه اول طی روز گذشته پرداخته شد.
*مرکز مانیتورینگ پلتفرم‌های دیجیتال همراه اول فرصتی برای یادگیری
سردار فرحی، جانشین وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح نیز ضمن ابراز علاقه مندی نسبت به فعالیت های انجام شده در همراه اول با تأکید بر استفاده از توان و تخصص نیروهای جوان متخصص داخلی، ابراز کرد: برپایی مرکز مانیتورینگ پلتفرم های تخصصی همراه اول ابتکار خوبی بوده که طبیعتا زحمات بسیاری برای آن نیز کشیده شده است.
جانشین وزیر دفاع این مرکز را که به همت مدیر اپراتور اول تلفن همراه تشکیل شده است، فرصتی برای یادگیری بیشتر متخصصان عرصه آی‌سی‌تی نیز دانست.

مرکز مانیتورینگ پلتفرم‌های دیجیتال همراه اول فرصتی برای یادگیری است

تبلیغات متنی

ارسال دیدگاه