// کد مطلب: ۱۳۰۸۴۱

جوایز میلیونی آیگپ برای خرید شارژ و بسته اینترنتی

جوایز میلیونی آیگپ برای خرید شارژ و بسته اینترنتی
لینک کوتاه کپی شد

طلانیوز: کاربران آیگپ از روز 16 تا 23 اسفند ما فرصت دارند در قرعه کشی میلیونی خرید شارژ و بسته اینترنتی شرکت کنند.

به گزارش طلانیوز: به نقل از روابط عمومی آیگپ، کاربران این اپلیکیشن می‌توانند از 16 تا 23 اسفند ماه به مدت یک هفته با خرید شارژ و بسته اینترنتی در قرعه کشی روزانه آیگپ شرکت کنند .
کاربرانی که تمایل دارند وارد قرعه کشی خرید شارژ و بسته اینترنتی شوند، باید حداقل یک تراکتش در خرید شارژ تلفن همراه از هر اپراتوری که هستند و یک تراکنش برای خرید بسته اینترنتی داشته باشند. پس از انجام این دو تراکنش کاربر وارد قرعه کشی آن روز خواهد شد .
گفتنی است که حضور کاربران در قرعه کشی‌ها محدودیت ندارد و هر کاربر می تواند هر روز خرید شارژ و بسته اینترنتی انجام داده و به دفعات در قرعه کشی‌های روزانه شرکت کند .
در پایان هر روز قرعه کشی انجام و به یک نفر از شرکت کنندگان به قید قرعه هدیه 500 هزار تومانی تعلق خواهد گرفت .
این کمپین تا روز 23 اسفند ماه ادامه خواهد داشت .
نکته حائز اهمیت اینجا است که مهم نیست که مبلغ این تراکنش ها چقدر باشد و کاربر، شارژ و یا بسته خود را با چه مبلغی تهیه کند. آن چه برای ورود به قرعه کشی اهمیت دارد، فقط انجام هر دو تراکنش خرید شارژ و تهیه بسته اینترنتی در یک روز است .
برای شرکت در قرعه کشی روزانه‌ی خرید شارژ و بسته اینترنتی، کاربران باید پس از نصب آیگپ بر روی قسمت آیلند کلیک کرده و از دو بخش بسته اینترنت و شارژ مستقیم برای خرید شارژ و بسته اقدام کنند .
لازم به ذکر است برای نصب آیگپ کافی است عدد 1 را به 10004427 ارسال کنید و یا از طریق مارکت های داخلی برای دانلود و نصب اقدام کنید.

جوایز میلیونی آیگپ برای خرید شارژ و بسته اینترنتی

تبلیغات متنی

ارسال دیدگاه