// کد مطلب: ۱۳۰۹۶۵

لوگوی جدید ایرانسل رونمایی شد

لوگوی جدید ایرانسل رونمایی شد
لینک کوتاه کپی شد

طلانیوز: ایرانسل از لوگوی جدید خود رونمایی کرد.

به گزارش طلانیوز: به نقل از روابط‌عمومی ایرانسل، تا پیش از این، ایرانسل به‌عنوان یکی از شرکت‌های ارتباطی برتر ایران شناخته می‌شد و جایگاه نخست را در ارائه خدمات دیتا از آن خود کرده بود. طی سال‌های اخیر، با بروز تحول دیجیتال و ورود کشور به عصر دیجیتال، ایرانسل، نقش و جایگاه خود را به‌عنوان اولین و بزرگترین اپراتور دیجیتال ایران، تثبیت کرده است.
با پیاده‌سازی سبک زندگی دیجیتال در ایران، سرعت و سادگی ارائۀ خدمات، به اولویت نخست در انتخاب کاربران تبدیل شده است. بازتاب سرعت و سادگی در لحن و تصویر ایرانسل، می‌تواند در کنار ارائۀ به‌روزترین خدمات و محصولات دیجیتال، تصویری یک‌پارچه از برند ایرانسل در مسیر تحول ایجاد کند.
در نخستین گام، متناسب با تازه‌ترین جریان‌های جهانی و همزمان با نوسازی برند گروه ارتباطی MTN، ایرانسل نیز از نسخه‌ای ساده و مینیمال از لوگوی خود رونمایی کرد تا در جهان پرسرعت امروز، مأموریت و چشم‌انداز این شرکت را به روشی سریع و ساده به تصور بکشد.
یکپارچه‌سازی و ایجاد پلتفرم واحد ارائۀ محصولات و خدمات، تأکید بیش از پیش بر جوانان و اندیشۀ نوآورانه به عنوان مخاطب اصلی، ارتقای ارتباط کارکردی با مشترکان به یک پیوند مستحکم عاطفی و نیز زیبایی‌شناسی نوگرایانه در هویت سازمانی، از جمله مهمترین اهداف ایرانسل در طراحی استراتژی نوسازی برند خود بوده است.
رنگ زرد و طرح بیضی، همچون گذشته، از مهمترین المان‌های بصری برند ایرانسل هستند و در طراحی جدید لوگو نیز، همچنان حضور دارند.
تقویت رویکرد فعلی ایرانسل در ایفای نقش توانمندساز کسب‌وکارهای دیجیتال به جای نقش صرف اپراتور دیتا و تبدیل شدن از شرکت ارتباطی (Telco) به شرکت فناوری (Techco)، از جمله مهمترین محرک‌های ایرانسل در فرایند نوسازی برند بوده است.
دکتر بیژن عباسی‌آرند مدیرعامل ایرانسل، با انتشار پستی در صفحۀ اینستاگرام خود به این مناسبت، تأکید کرد: معتقدیم که «همه شایستۀ بهره‌مندی از یک زندگی نو و متصل هستند» و در این مسیر، پلتفرم‌های دیجیتال برتر را برای توسعۀ کشور خلق می‌کنیم تا زندگی درخشان‌تری را به ارمغان بیاوریم.
وی افزود: تلاش می‌کنیم تا این پلتفرم‌های دیجیتال، منجر به ایجاد «فرصت» برابر برای همه شود و افراد بتوانند با به‌کارگیری «انرژی» خود، به زندگی درخشان‌تری دست یابند.
با رونمایی از لوگوی جدید ایرانسل، این لوگو به تدریج و بر اساس برنامۀ زمان‌بندی، در وب‌سایت، محصولات، کانال‌های ارائۀ محتوا، تبلیغات و درگاه‌های مختلف ایرانسلی، اعمال خواهد شد.

لوگوی جدید ایرانسل رونمایی شد

تبلیغات متنی

ارسال دیدگاه