// کد مطلب: ۱۴۶۶۲۹

فال روزانه | فال روزانه امروز | فال روزانه هرروز | فال روزانه متولدین هرماه

فال روزانه | فال روزانه دوشنبه ۱۱ مهر ۱۴۰۱ | فال روزانه خود را اینجا ببینید

فال روزانه | فال روزانه دوشنبه 11 مهر 1401 | فال روزانه خود را اینجا ببینید
لینک کوتاه کپی شد

فال روزانه فردا دوشنبه، 11 مهر 1401 را در طلانیوز بخوانید.

به گزارش طلانیوز؛ ضرب المثلی هست با این مضمون که به فال روزانه اعتقاد نداشته باش ولی نیم نگاهی بهش داشته باش! فال روزانه همانطور که از نامش پیداست ، هر روز تغییر می کند. فال روزانه بر اساس ماه تولد و سیاره ی مربوط به شخص که همان سیاره ماه تولد می باشد پیش بینی می شود. در ادامه شما در حال خواندن فال روزانه دوشنبه، 11 مهر 1401 هستید.

طالع‌بینی (به انگلیسی: Divination) پیشگویی آینده، از طریق مشاهده حرکات خورشید، ماه، سیارات و ستارگان است. علم اخترگویی یا طالع‌بینی یعنی تعبیر و تفسیر آینده با توجه به وضعیت ستارگان، و علم اخترشناسی یعنی پژوهش علمی ستارگان و علم کائنات، نخست از سده هفدهم میلادی از یکدیگر جدا شدند. امروز طالع بینی یا ستاره خوانی مورد تأیید مجامع علمی نیست، و بسیاری از مردم آن را خرافات و موهوم پرستی می‌دانند.

طالع بینی را می‌توان زیرمجموعه ستاره‌بینی دانست که معمولاً با توجه به تطبیق وضعیت سماوی با تولد فرد مربوط می‌شود؛ ولی طالع‌بینی اعداد، اسامی، رنگ (علاقه به رنگ خاص) و امور دیگر نیز گفته می‌شود.

فال روزانه فردا 11 مهر 1401 برای متولدین فروردین ماه
براى مجردين خواستگارى ديده ميشه. فصل پاييز براى شما خيلى عالى پيش ميره. دلتنگ شخصى هستيد كه ممكنه ازش دور باشيد. توى انجام كارى دودل هستيد كه انجامش براتون عاليه. شخصى تو زمينه مالى و احساسى بهتون قول و قرارى داده كه صد در صد بهش عمل ميكنه. براى كسانى كه تنها هستند يك پيشنهاد عاشقى و دوستى دريافت ميكنند بزودى. رفتن به يك جاى سرسبز و خوش آب و هوا بهتون توصيه ميشه كه باعث آرامشتون ميشه. توى روابط احساسيتون دلتنگى دو طرفه، خوشحالى، يك پيشنهاد، يك هديه، پيشنهاد ازدواج، يك تماس و پيام خوشحال كننده ديده ميشه.

فال روزانه فردا 11 مهر 1401 برای متولدین اردیبهشت ماه
نذر و نيازى كردين و متوسل به ائمه شدين كه حاجت روايى براتون ديده ميشه. تو کار و یا زندگی وخانواده تون مشکلات و بهم ریختگی دیده میشه که مدت زمانش زیاد نیست و رفع میشه. شخصی در این زمینه کمک مهم به شما و خانواده میکنه. قراره پولی دستتون بیاد سعی کنید روش درست برنامه ریزی کنید. به یک دورهمی و یا میهمانی دعوت خواهید شد. توی روابط احساسیتون از دستش با رفتارش ناراحتی ولى اين ناراحتيها موقته و رابطتون رفته رفته بهتر و گرمتر خواهد شد.

فال روزانه فردا 11 مهر 1401 برای متولدین خرداد ماه
شخصی خیلی دوستتون داره و تو فکر این هست که بهتون پیشنهاد ازدواج بده ، یک خرید یا جابجایی ملک دارید که تا برج 10 براتون صورت میگیره ، احساس تنهایی میکنید دست به دعا هستید و حاجت مهمی دارید ، اگر عشقی دارید که باهم از لحاظ اخلاقی سازگاری ندارید ممکنه برای مدتی بینتون فاصله ای ایجاد بشه ، خیلی نیاز دارید که کسی راهنماییتون کنه و راه درست رو بهتون نشون بده ، توی روابط احساسیتون منتظر خبر و تماسش هستید.

فال روزانه فردا 11 مهر 1401 برای متولدین تیر ماه
اینروزها بدنبال گشایش کاری و‌موقعیت مالی خوب هستید این شرایط براتون فراهم میشه چون شما هدفمند و با اراده هستید ، اگر کار قانونی یا دولتی دارید شخص مقام داری کمکتون میکنه و راه براتون باز میشه ، دلتنگ شخصی هستید که ازتون دور شده ولی تا 5 وعده ی دیگه بازگشت داره و دیدار ملاقات دارید ، خرید یا تعویض وسیله ی نقلیه براتون دیده میشه ، توی روابط احساسیتون ازتون فرصت دوباره میخواد و دوستتون داره.

فال روزانه فردا 11 مهر 1401 برای متولدین مرداد ماه
کاری میخواید انجام بدید که حتماً قبلش فکر کنید و درست تصمیم بگیرید. مدتیه که از کسی که دوستش داری دور هستی و این باعث شده که ناراحت باشید و فکرتون همش درگیر باشه و در آرزوی برگشت و دوباره گرم شدن رابطتونو هستين، تا 5 وعده ديگه منتظر برگشتنش باشيد. از لحاظ کاری و مالی فکرتون درگیره. از دست خانومی دلخور هستید که این خانوم میتونه یه شخصی نزدیک و یا رقیب احساسیتون باشه. توی روابط احساسیتون بینتون فاصله و سردی دیده میشه و دیداری که به تأخیر افتاده. خودتون ناراحتید و همينطور شخص مقابلتون، بزودى ديدار و رابطه گرمترى خواهيد داشت و بهتون فكر ميكنه.

فال روزانه فردا 11 مهر 1401 برای متولدین شهریور ماه
ناراحتی بیشتر شما به خاطر سرک کشیدن و دخالتهای اشخاص نزدیک در خانواده نسبت به خودتون و کارهاتونه یه کم خجالت و کم رویی رو کنار بزارید و نزارید دیگران براتون تصمیم بگیرن . غمی توی دلتون دارید البته فقط خودتون میتونید حلش کنید. اینروزا کمی حساس شدین و این باعث زود رنجی شما شده، نیاز دارید از طرف عشقتون و یا همسرتون بیشتر درک بشید، نیاز به آرامش دارید سعی کنید خودتون از محیطی و یا افرادی که باعث رنجش روحتون میشن دور بشید. شخصی شمارو دوست داره و دورادور مراقب شماست و بهتون توجه میکنه. توی روابط احساسیتون دوستش دارید و بهش علیرغم فکر نگران و درگیرتون فکر میکنید ولی به دلایلی بینتون فاصله و دوریه.
فال روزانه فردا 11 مهر 1401 برای متولدین مهر ماه
توی خانواده بعضى مواقع بین زن و شوهر، پدر و مادر مشکلات و نا آرامیهایی دیده میشه البته اگر کمی گذشت داشته باشید برطرف میشه ولی اگر گذشت نکنید وعاقلانه و منطقی فکر نکنید ممکنه کار به جاهای باریک بکشه. منتظر خبر و یا پولی هستید که در هفته های آینده دریافتش میکنید. یک سفر برای کسانی که اهل کار و امور مالی هستند دیده میشه. از دیدن شخصی به هیجان میایيد و یه کم دلهره و استرس پیدا میکنید. پول بزرگی قرار دستتون بیاد در ماه های آینده، البته کم کم داره به دستتون میاد. توی روابط احساسیتون ناراحتی، فاصله و جدایی ولی به زودی دیدار دارید.

فال روزانه فردا 11 مهر 1401 برای متولدین آبان ماه
خاطراتی از دورانی خوب در ذهنتان نقش بسته و یا دوست داشتنی که مربوط به زمانی قبل دارد. به زودی با دوستی ملاقات خواهید کرد که باعث آرامش و شادی شما خواهد شد. دریافت هدیه بین شما و شخصی ردوبدل خواهد شد. اگر با کسی و یا عشقتون قهر هستید و یا ترکتون کرده آشتی و دوباره به سمتتون باز خواهد گشت در اذر ماه. رفتن به جایی خوش آب و هوا برایتان دیده میشود که در این مسیر شخصی رو که دوستش دارید دیدار میکنید. گفتگو و گپ زدن با کسی که دوستش دارید باعث خوشحالیتون خواهد شد. توی روابط احساسیتون ازتون دلخوره و بهتون پشت کرده، فکرش درگیره و کاراش به هم ریخته ولی بهتون با اینکه از دستت ناراحته فکر میکنه.

فال روزانه فردا 11 مهر 1401 برای متولدین آذر ماه
يك دورهمى دوستانه در پيش داريد كه ممكنه يكى از دوستان با حرفى ناراحتتون كنه و بينتون كدورتى پيش بياد. توی روابط احساسی یک رقیب احساسی برای خانومها ديده میشه و در روابط زناشویی خانومی دو بهم زن و دورو قصد خراب کردن زندگی شمارو داره. خواسته و حاجتى داريد كه بزودى برآورده ميشه و باعث ميشه اشك شوق بريزيد. پولی از طرف شخصی دریافت میکنید كه براتون قابل توجهه و اين پول گرهى از مشكلاتتون باز ميكنه. شخصی که متولد دی ماه هست توی زندگیتون تأثیر گذاره. مشكلاتتون در حال حل شدنه. توی روابط احساسیتون با رفتار و یا گفتارت باعث ناراحتی شخص مقابلت شده ای و یا میشوی ولی بهت فکر میکنه.

فال روزانه فردا 11 مهر 1401 برای متولدین دی ماه
شخصی ناراحتتون میکنه ولی این ناراحتی مربوط به اخلاق و رفتار خودتونه، در اصل یه کم توی رفتار و گفتار و کارهاتون کنترل داشته باشید و بدونید کی و کجا باید کاری درست و یا ابراز احساساتی به موقع داشته باشید. احساس تنهایی و دلتنگی میکنید ولی توی مسائل و کارهاتون تو زمستون موفقیت و پیروزی چشمگیری خواهید داشت. به هر حال اتفاق خوشحال کننده ای براتون رخ خواهد داد. توی روابط احساسیتون ناراحتید و دلتنگ، بینتون فاصله و دلتنگیه و خانم از دست آقا ناراحت و دلخوره، بهتره ازش دلجویی کنید چون صادقانه و عاشقانه دوستتون داره.

فال روزانه فردا 11 مهر 1401 برای متولدین بهمن ماه
پولی به کمک شخصی بهتون میرسه. برای مجردین دختر یک خواهان و یک خواستگار خوب دیده میشه. نذری کردید که به نیت و مرادتون خواهید رسید. رفتن به یک مکان و یا دورهمی براتون دیده میشه. اگر منتظر خبری و یا نتیجه ای هستید جواب منفی دریافت میکنید. خیلی احساس تنهایی میکنید ناامید نباشید و به فرداتون امیدوار باشید زندگی بازیهای مختلفی داره مهم اینه که محکم و قوی باشید. توی روابط احساسیتون بهتون پشت کرده ولی بهتون فکر میکنه بزودی باهم دیدار دارید

فال روزانه فردا 11 مهر 1401 برای متولدین اسفند ماه
در مورد موضوعی و یا نیت و یا در زمینه ای که دعا کردید حاجت روایی دارید. یک میهمانی و یا میهمانی دادن و دورهمی براتون دیده میشه که خوشحال خواهید شد و بهتون خوش خواهد گذشت. در موفقیت تحصیلی و یا مالی، کاری و…که در پیش دارید نباید کمک خانمى و یا شخصی که بهتون کمک میکرده رو نادیده بگیرید. خانمى که نسبت به شما دلسوز است. یک موفقیت مالی در پیش دارید. خبر خوشی که باعث خوشحالیتون میشه رو تا 4 وعده ديگه دريافت ميكنيد. توی روابط احساسیتون دوست داشتنتون دو طرفست و دیدار دارید.

منبع: صفحه اقتصاد

فال روزانه | فال روزانه دوشنبه 11 مهر 1401 | فال روزانه خود را اینجا ببینید

تبلیغات متنی

ارسال دیدگاه