// کد مطلب: ۱۴۸۸۰۲

نیوشا ضیغمی

استوری عجیب و غریب نیوشا ضیغمی جنجالی شد | استوری شک برانگیز نیوشا ضیغمی

استوری عجیب و غریب نیوشا ضیغمی جنجالی شد | استوری شک برانگیز نیوشا ضیغمی
لینک کوتاه کپی شد

نیوشا ضیغمی بازیگر مطرح سینما که با سریال بی نشان بار دیگر به تلویزیون بازگشت با متنی شک برانگیز در استوری اینستاگرامش، باعث ایجاد حواشی مختلفی شد.

نیوشا ضیغمی بازیگر سینما و تلویزیون کشورمان 18 تیر ماه 1359 در تهران به دنیا آمد. نیوشا ضیغمی فارغ‌التحصیل رشته روانشناسی کودک از دانشگاه شهید بهشتی تهران است. ناصر ضیغمی و فهیمه رستم‌پور پدر و مادر نیوشا ضیغمی هستند. نیوشا ضیغمی در سکانس کوتاهی از فیلم چارسو با مادرش همبازی بود. پدر نیوشا ضیغمی از مدرسین برجسته شیمی در تهران بود که 4 اسفند سال 95 بعد از دوره کوتاهی بیماری درگذشت.

استوری پر سؤال نیوشا ضیغمی، سوژه رسانه ها شد
نیوشا ضیغمی بازیگر سریال در چشم باد که بعد از ده سال دوباره با ایفای نقش در سریال بی نشان به قاب تلویزیون بازگشت، به تازگی با انتشار استوری مبهم و سؤال برانگیز سوژه رسانه ها شد. در ادامه این بخش از نمناک استوری نیوشا ضیغمی را منتشر نموده ایم.

نیوشا ضیغمی بازیگر نقش نرگس در اخراجی ها که جزو بازیگران پرحاشیه سینما و تلویزیون است، در جدیدترین استوری خود متنی شک برانگیز را منتشر کرد و بدون هیچ توضیحی در مورد شکستن چند باره اش نوشت:

و شاید این صدمین باری بود که شکستم و تکه تکه های وجودم را با هزار درد کنار هم چیدم تا دوباره از نوبسازم

فقط از خود می پرسم چرا این درد پرتکرار هرگز عادی نمی شود!!!

بیوگرافی مختصر نیوشا ضیغمی
نیوشا ضیغمی بازیگر و تهیه کننده متولد 18 تیر 1359 در تهران است. پدرش مرحوم محسن ضیغمی دبیر بازنشسته و مادرش فهیمه رستم‌پور کارمند بازنشسته است که تجربه بازی در فیلم سینمایی چارسو را نیز دارد.

روشا ضیغمی تنها خواهر نیوشاست که در فیلم چارسو و سریال ماتادور حضور داشته است.

نیوشا ضیغمی در کنار مادر و دخترش لنا

همسر و دختر نیوشا ضیغمی بازیگر
نیوشا ضیغمی متاهل است و با آرش پولادخان (تاجر نقره) در آبان سال 1389 ازدواج کرده و یک دختر به نام لنا دارد که در اواخر اردیبهشت سال 1397 به دنیا آمده است.

نیوشا ضیغمی به همراه پدر، همسرش آرش پولاد خان و خواهرش روشا

فیلم های نیوشا ضیغمی
او در فیلم و سریال هایی چون بی نشان، چشم باد، راستش را بگو، شوریده، پارک وی، اخراجی ها، ایران برگر، هشتگ، خوب بد جلف، زنها فرشته اند و... ایفای نقش نموده است.

استوری عجیب و غریب نیوشا ضیغمی جنجالی شد | استوری شک برانگیز نیوشا ضیغمی

تبلیغات متنی

ارسال دیدگاه