// کد مطلب: ۱۴۹۳۶۲

هانده ارچل

استایل مجلسی هانده ارچل جنجالی شد | مدل موهای هانده ارچل غوغاکرد

استایل مجلسی هانده ارچل جنجالی شد | مدل موهای هانده ارچل غوغاکرد
لینک کوتاه کپی شد

هانده ارچل تصویر زیر را در اینستاگرام خود منتشر کرده است که توجه کاربران رو به خود جلب کرد.

هانده ارچل Hande Erçel در تاریخ 23 نوامبر سال 1993 در منطقه زیبای باندیرما (Bandırma) شهر بالیکسر (Balıkesir) ترکیه بدنیا آمد. منطقه باندیرما در ترکیه به شهری معروف اســت که آنجا دختران زیبایی دارد. قد او 1٫75 سانتی متر و وزنش بین 54 - 56 کیلو هست، هانده ارچل تصویر زیر را در اینستاگرام خود منتشر کرده است.

بیوگرافی کو تاه از هانده ارچل

زندگی خصوصی و خانواده هانده ارچل

هانده ارچل بازیگر، مجری و مدل، متولد 24 نوامبر سال 1993 در ترکیه می باشد. پدر او ترک و مادرش آلمانی بوده و یک خواهر بزرگ‌تر به نام غمزه ارچل دارد. مادرش آیلین ارچل در سال 1398 بعد از سالها مبارزه با بیماری سرطان درگذشت و پدرش نمایندگی فروش کالاهای الکترونیکی در شهر باندیرما دارد.

از مشخصات ظاهری هانده آرچل می توان به رنگ قهوه ای تیره چشم ها، رنگ موی تیره، قد 175 سانتی متری و وزن 56 کیلو گرمی اشاره نمود.

حقیقت ازدواج هانده ارچل

هانده آرچل مجرد است اما رسانه های ترکیه خبری از ارتباط عاشقانه ای هانده ارچل و کرم بورسین (بازیگر) منتشر نمودند و این دو هنرمند رسما از رابطه خود پرده برداشتند و در مورد ازدواج گفتند که فعلا زود است درباره آن صحبت کنیم.

فیلم های معروف هانده ارچل

هانده ارچل هم اکنون در زمینه های مدلینگ، بازیگری و مجری گری فعالیت دارد، او با نقش آفرینی درفیلم دختران آفتاب، به عنوان کارکتر سلین به شهرت فراوانی دست یافت.

او در سریال هایی مانند «مروارید سیاه»، «عشق حرف حالیش نمیشه»، «تکه‌های شکسته» و... در مقابل هنرپیشه های مشهوری مانند تولگاهان ساییشمان، حیات اوزون، بوراک دنیز، تولگا ساریتاش، علی پیری و... درخشیده است.

هانده ارچل در سال 2018 به جمع بازیگران فیلم «مست عشق» حسن فتحی پیوست تا نقش کیمیا دختر مولانا را در کنار پارسا پیروزفر و شهاب حسینی ایفا نماید.

استایل مجلسی هانده ارچل جنجالی شد | مدل موهای هانده ارچل غوغاکرد

تبلیغات متنی

ارسال دیدگاه