// کد مطلب: ۱۴۹۴۵۰

رپرتاژ اگهی

با پتو توانستم کل جهیزیه ام را بخرم

با پتو توانستم کل جهیزیه ام را بخرم
لینک کوتاه کپی شد

دوران خرید جهیزیه در کنار تمام شیرینی هایی که دارد به دلیل اینکه قیمت اجناس بسیار بالا رفته است کمی دلهوره آور می باشد. من نیز میخواستم بهترین وسایل را تهیه کنم به همین دلیل تصمیم گرفتم در خانه یک کسب و کاری را برای خودم ایجاد کنم و به همین دلیل فعالیتم را در حوزه ی پتو آغاز کردم و علاوه بر خرید کامل جهزیه توانستم به ثروت بسیار فراوانی برسم.

پتو چهارخونه

امروزه انواع گوناگونی از پتو در بازار کالای خواب عرضه می شود که هر یک دارای ویژگیهای متفاوتی بوده و برای فعالیت خاصی مناسب هستند و با توجه به ویژگی های هرکدام قیمت پتو چهارخونه متفاوت می باشد.

در این میان پتوهای چهارخانه را می توان یکی از پرطرفدارترین انواع مدل پتو دانست که مزایای بسیار آن در کنار قیمت مقرون به صرفه اش توانسته این پتو را به محبوب ترین نوع پتو تبدیل کند.

پتو چهارخونه که نوع مسافرتی آن عمدتاً به عنوان نوعی پرطرفدار از پتو عرضه می شود، بسیار بازار بزرگی دارد و برای فعالیتهای گوناگونی می توان از آن استفاده کرد.

اما تصور غالبی که در مورد پتو مسافرتی وجود دارد این است که این محصول تنها برای استفاده در مسافرت به کار می آید و عملا در هیچ جای دیگری کاربرد ندارد، در حالی که این باور کاملا غلط می باشد.

پتو جهیزیه

به تمام وسایلی که برای شروع یک زندگی مشترک لازم است، جهیزیه می گویند و دیزاین جذاب می تواند تاثیر بسیار زیادی در شیک تر جلوه دادن فضا داشته باشد. تزیین اتاق خواب عروس با استفاده از روتختی و پتو بسیار حائز اهمیت می باشد شما می توانید با استفاده از ایده های کاربردی پتو جهیزیه عروس را به گونه‌ ای تزیین کنید که بسیار شیک شود و ازاینکه قیمت پتو جهیزیه گران بخرید جلوگیری می شود.

خانواده ها برای تهیه جهیزیه عروس از برندهای عالی استفاده می‌ کنند و خرید پتو نیز از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است. اگر شما آشنایی کامل با برندها و مارک های پتو داشته باشید، قادر به تهیه بهترین نوع پتو خواهید بود.

پتو دونفره گل برجسته

پتو ممکن است در مواردی برای زیبایی اتاق نیز استفاده شود، امروزه بجز الیاف طبیعی مانند پشم و پنبه، الیاف مصنوعی نیز برای ساخت پتو بکار می روند. یکی از انواع تجارت پتو در کشور فروش پتو به شکل کیلویی می باشد که سبب ارائه قیمت پتو دونفره گل برجسته مناسب به خریدار و جذب حداکثری مشتری می باشد این رئش فروش در بسیاری از شهر های کشور از جمله تهران و یزد مرسوم است.

تولید پتو همواره با بافت اکریلیک، پلی استر کشباف، پنبه و پشم گوسفند بسیار رواج داشته است ولی به مرور زمان تنها از پشم جانوران و پنبه ساخته می شوند.

یکی از دلایل آرامش روحی و روانی فرد خواب آرام است و به این منظور هرچه پتو گرمای مناسب تری داشته و وزن کمتری داشته باشد بهتر است.

با پتو توانستم کل جهیزیه ام را بخرم

تبلیغات متنی

ارسال دیدگاه