// کد مطلب: ۱۴۹۴۵۵

رپرتاژ اگهی

طعم موفقیت و پول را با ورود به زمینه کود چشیدم

طعم موفقیت و پول را با ورود به زمینه کود چشیدم
لینک کوتاه کپی شد

دلم میخواست شغلی داشته باشم که در کنارش هم زندگی کنم و هم شاغل باشم تا اینکه به زور اتفاقی آگهی یک شرکت تجاری را دیدم و مصمم شدم در حوزه کود کار و کاسبی ایجاد کنم و پولدار شوم.

کود سبز

قیمت کود سبز جزو مناسب ترین کالا به شمار می آید، کود سبز را به خاک برگشت دادیم قسمت ریشه و قسمت هوایی آن پوسیده می شوند و دوباره به خاک بر می گردد، در زمینهای که شنی و سبک هستند کود سبز باعث چسبندگی خاک و در خاکهای سنگین و رسی باعث سبک و پوک شدن خاک می شود. 2. افزایش ازت در خاک؛ کود سبز علاوه برمواد آلی مقداری ازت هم به خاک اضافه می کند که این مقدار بسته به شرایط و نوع گیاه ممکن است خیلی ناچیز و یا قابل توجه باشد، به طور مثال اگر این گیاه بازگردانده به خاک از نوع خانواده بقولات باشد در صورت شرایط مساعد توانایی جذب و تثبیت ازت آزاد در هوا را دارند. خال آنکه اگر غیر از گیاه لگومینه به خاک برگردد فقط در شکل ازت اولیه تغییر ایجاد می شود و از نوع معدنی به الی تبدیل می شود ولی افزایش پیدا نمی کند. 3. حفاظت از خاک؛ در زمانهایی از سال که خطر فرسایش خاک وجود دارد برای آنکه خاک بدون محافظ باقی نماند از یک گیاه برای پوشش آن استفاده می کنند، این گیاهان پوششی در مناطقی که باران زیاد می بارد از نشست کردن خاکهای سنگین و همچنین از فرسایش پیدا کردن خاکهای سبک جلوگیری می کنند. علاوه بر این گیاهان پوششی در مناطق باد خیز روی خاک را می پوشانند و با کم کردن سرعت باد مانع از کنده شدن خاک می شود و آن را در جای خود نگه می دارد. 4. تامین کردن مواد بیوشیمیایی خاک؛ از کود سبز به عنوان مواد غذایی برای میکرو ارگانیسمهای خاک استفاده می شود.

کود سبز ماش

قیمت کود سبز ماش به عوامل متعددی بستگی دارد که خواهید خواند، برای تهیه کود سبز به طور معمول گیاهانی که برای این کار مناسب هستند را در زمین زراعی می کارند و زمانی که آنها به حد رشد کافی و سبزینه ای رسیدند یعنی مواد غذایی مختلف را از خاک دریافت کردند.

پیش از آنکه محصول بدهند آنها را دوباره به خاک بر می گردانند که این نیز خود مراتبی دارد اگر گیاهان دارای ساقه های بلند باشند ابتدا روی آنها غلتک می کشند یا آنها را درو می کنند.

سپس شخم می زنند تا به طور کامل در زیر خاک پنهان شوند. گاهی وقتها گیاه را در محل دیگری می کارند و هنگامی که به رشد کافی رسید آن را می کنند و به زمین زراعی منتقل و در داخل خاک پنهان می کنند.

ساقه و برگهای سیب زمینی و شلغم نیز می توانند در زیر خاک مدفون شوند و به عنوان کود سبز مورد استفاده قرار گیرند.

کود سفید عسلویه

قیمت کود سفید عسلویه در چند روز گذشته تغییر پیدا کرد که در ادامه خواهیم خواند، برای اولین ‌بار کودهای شیمیایی به‌ صورت صنعتی از معادن استخراج و به تولید رسید کودهای شیمیایی که حاوی فسفات بودند و توانستند به ارتقاء کیفیت محصولات کمک فراوانی بکنند. علاوه‌ بر کشاورزی از کودهای سفید می‌ توان برای گلهای آپارتمانی که درون گلدان رشد می ‌کنند نیز استفاده کرد یکی از موادی که بطور فراوان مورد نیاز خاک است نیتروژن می‌ باشد.

که وجود آن در خاک سبب به وجود آمدن گیاهان پر قدرت ‌تر می‌ شود به دلیل این‌ که کودهای سفید به‌ طور آسان می ‌توانند درون آب حل شوند بسیار مورد استفاده بوده و می‌ توانند به ‌راحتی توسط درختان و گیاهان جذب شوند از کود‌های سفید در موارد مختلف و فراوانی می ‌توان استفاده کرد

به ‌طور کلی اکثر درختان و محصولات درختی نیاز فراوانی به نیتروژن، فسفر و پتاسیم دارند طبق تحقیقات انجام ‌شده مشخص ‌شده است که این سه ماده می‌ تواند جزء دسته مواد مغذی اصلی برای رشد گیاهان باشند. همچنین قیمت مناسب کودهای شیمیایی سفید سبب شده‌ است تا علاوه‌ بر بحث قیمتی به دلیل وجود مواد معدنی لازم برای درخت استفاده از آنها به‌ طور چشمگیری افزایش یابد و محصولات بیشتری را نیز تولید کند.

طعم موفقیت و پول را با ورود به زمینه کود چشیدم

تبلیغات متنی

ارسال دیدگاه