// کد مطلب: ۱۴۹۶۱۶

رپرتاژ اگهی

با شال از پل معلق فقر به ایستگاه ثروت پریدم!

با شال از پل معلق فقر به ایستگاه ثروت پریدم!
لینک کوتاه کپی شد

روشهای منطقی زیادی برای ثروتمند شدن وجود دارد که برای رسیدن به آنها باید از هوش و خلاقیت خود کمک بگیرید و سخت‌ کوش باشید. فعالیت مستمر و پایدار در مسیر هموار ثروت موفقیت شما را تضمین خواهد کرد، من با فعالیت در حوزه پر سود انواع شال توانستم درآمدم را به طور قابل توجهی افزایش دهم. اگر شما هم علاقه مند به افزایش درآمد هستید تا پایان مقاله همراه من باشید

شال آبی

از مشخصات شال آبی این است که از وزن، سایز و ابعادهای متفاوتی تولید شده است که افراد متناسب با نیاز خود تهیه می کنند .

از مشخصات دیگری که می توان برای شال آبی گفت، این است که از جنس های گوناگونی مانند: ابریشم، ساتن، نخ و غیره تشکیل شده است .

یکی از مشخصاتی که باعث می شود طرفداران زیادی را به خود جذب کند این است که روی سر لیز نمی خورد .

نگهداری کردن از این شال به راحتی می باشد و همچنین بهتر است در هنگام شستن این شال، آن را با آب سرد بشویید .

شال آبی ضد حساسیت می باشد و برای افرادی که پوست حساسی دارند مناسب می باشد .

شال خال خالی

لازم به ذکر است شال خال خالی همین طور که از نام آن پیداست دارای شکل های توپ توپی بعضا درشت و ریز دیده می شود .

از دیگر شاخصه های این شال زیبا نخ بکار رفته در تولید این شال است که باعث جلوگیری از اصطحکاک کف سر با روسری می شود .

اگر دقت کرده باشید بعضی از روسری ها در تماس با مو ی شما حالت برقی ایجاد می کنند اما شال خال خالی بخاطر کیفیت بالا این ویژگی را ندارد .

مهمترین ویژگی شال خال خالی نوع پارچه بکار رفته در آن است که در فصول گرم باعث آزار شما نخواهد شد و براحتی می توانید از آن لذت ببرید .

یکی دیگر از شاخص های شال خال خالی تنوع در طرح رنگ این نوع شال می باشد و نقش خال خالی روی پارچه های مختلف ایجاد می شود .

شال پاییزه

با نزدیک شدن به پاییز و زمستان یکی از پر فروش ترین محصولات و پوشاک به خصوص برای بانوان شال پاییزه و زمستانی است که در مدلها و طرحهای بسیار متنوعی تولید می شود تا نیاز همه سلایق را پاسخ گو باشد.

برخی از این شالها به صورت صنعتی در کارخانجات تولیدی لباس و پوشاک تولید شده و برخی از انواع آن به صورت دستی بافته و طراحی می شوند که مدلهای بسیار زیبا و جذاب دارند .

مواد اولیه و جنس الیاف این شالها می تواند نخهای مختلفی باشد که هر چه از نخهای ضخیم و محکم تری برای بافت این شالها استفاده شود، گرما دهی و عایق بودن آن در برابر هوای سرد بهتر عمل می کند.

یکی از بهترین انواع شال که در بازار مورد پسند بانوان زیادی قرار می گیرد، شال زمستانی است که از الیاف پنبه ای تولید و بافته شده است، این شالها معمولا به صورت صنعتی تولید می شود و دارای طرح و نقشهای بسیار متنوعی می باشد که مناسب هر سلیقه و هر سنی می باشد .

با شال از پل معلق فقر به ایستگاه ثروت پریدم!

تبلیغات متنی

ارسال دیدگاه