// کد مطلب: ۱۴۹۶۱۷

رپرتاژ اگهی

با شجاعت شغل خود را تغییر دادم و شاهد ثروت آفرینی خود شدم

با شجاعت شغل خود را تغییر دادم و شاهد ثروت آفرینی خود شدم
لینک کوتاه کپی شد

بعد از دوران کرونا شغل قبلی من کساد شده بود با وجود مخالفت دیگران شجاعانه تصمیم گرفتم شغل قبلی ام را تغییر دهم و وارد حوزه اعلام حریق شوم این تصمیم بزرگترین اتفاق زندگی من بود چراکه توانستم به سرعت در این حوزه به کمال برسم و سودآوری بالایی داشته باشم به طوری که در یک سال ثروت زیادی را کسب کردم، اکنون با من همراه باشید تا این حوزه را بهتر بشناسید.

سیستم اعلام حریق زیمنس

بین سیستمهای اعلام حریق موجود، اولین سیستمی که به بازار وارد شد و به مصرف رسید، سیستم اعلام حریق زیمنس بود . دتکتورها در این سیستم اعلام حریق در حالت معمول و غیر آتش سوزی، غیر فعال یا به عبارتی خاموش هستند و به محض اینکه یکی از اثرات آتش‌سوزی مثل دود، حرارت و غیره را دریافت کنند فعال می شود . نام دیگر این سیستم های اعلام حریق زیمنس، سیستم های متداول یا خانگی است . زیرا بیشتر در آپارتمانها، منازل مسکونی و اماکن کوچک و ساده به کار می رود .

سیستم اعلام حریق کانونشنال

سیستم اعلام حریق کانونشنال نسبت به دیگر مدلهای این دستگاه از قدرت بیشتری برخوردار است و صدای آژیر خطر آن تا مسافتهای دور قابل شنیدن است و به افراد هشدار خروج سریع از مکان را می دهد . کنترل پنل و منبع تغذیه از موارد مؤثر در قیمت سیستم اعلام حریق کانونشنال و دیگر انواع آن می باشد . هر چه برند سیستم و طول عمر این دستگاه حساس و ضروری بیشتر و بهتر باشد قیمت آن بالاتر است به همین دلیل باید با توجه به قیمت یکی از سیستمهای ماندگار و مستحکم را انتخاب کرد.

سیستم اعلام حریق تسلا

سیستم اعلام حریق تسلا به طور کلی شامل دو نوع خودکار و دستی می شود که نوع دستی آن به همراه نوع خودکار نصب شده و مکمل آن است، اما در تقسیم بندیهای ریز تر می توان این محصول را به چند گروه تقسیم کرد که شامل دو مورد است؛ سیستم اعلام حریق اتومات موضعی: یک نوع سیستم اعلام حریق نسوز می باشد که به صورت انفرادی فعالیت می کند و روی حسگرهای آن یک آژیر هشدار دهنده ی مخصوص نصب شده است . سیستم اعلام حریق اتومات مرکزی: از یک پنل مرکزی اصلی تشکیل شده است که حسگرها و آشکار سازها رو به صورت پنل به پنل وصل کرده و هشدار آنها را فعال می کند.

با شجاعت شغل خود را تغییر دادم و شاهد ثروت آفرینی خود شدم

تبلیغات متنی

ارسال دیدگاه