// کد مطلب: ۱۴۹۸۵۵

رپرتاژ اگهی

با برنج عضو خانواده بزرگ ثروتمندان شدم

با برنج عضو خانواده بزرگ ثروتمندان شدم
لینک کوتاه کپی شد

رسیدن به ثروت در باورها عین موفقیت میباشد. برای رسیدن به آن باید روش درست را انتخاب کرد و گام در مسیر درست برداشت، من با گام گذاشتن در مسیر تجارت توانستم فروش میلیاردی درحوزه برنج داشته باشم و جزو ثروتمندان به شمار بیایم.

برنج طارم فجر طلایی

البته امروزه به دلیل تراشیدن بیش از حد برنج شمال و براق و شفاف کردن این برنجها به دلیل مشتری پسند شدن این عطر تا حدی کمتر شده است زیرا عطر مربوط به سبوسهای موجود بر روی برنج طارم فجر طلایی است که در هنگام شالی کوبی تراشیده می شوند.

یکی دیگر از خصوصیات برنج شمال قد کشیدن برنج در هنگام پخت می باشد.

برنج شمال به گونه ای است که پس از پخت تقریباً یک و نیم تا دو برابر شده و دانه های برنج به طور کامل قد می کشند این نوع برنج به دلیل محلی بودن و قد کشیدن بسیار مورد توجه است.

از دیگر خصوصیات برنج شمال ماندگاری این برنج پس از پخت است برنج شمال را می توان پس از پخت به مدت طولانی در یخچال وبه مدت کوتاه بیرون از یخچال نگهداری و از آن مجددا استفاده نمود بی آنکه سطح کیفی خود را از دست بدهد.

برنج استخوانی ندا آذوقه

برنج استخوانی ندا آذوقه غذای اصلی بیشتر مردم جهان است و از آن برای تهیه محصولات غذایی مختلفی استفاده می شود که از این موارد می توان بسیاری از آشهای محلی ایرانی را نام برد.

برنج استخوانی یکی از اصلی ترین محصولات کشاورزی در ایران می باشد که کشت آن به صورت عمده در دو استان مازندران و گیلان انجام می شود و این امر به رفع نیازهای داخلی کمک می کند.

برنج استخوانی یک گیاه بسیار مقوی است که نیاز به میزان رطوبت بالایی دارد و ریشه آن در عمق 20 تا 25 سانتی متری زمین قرار می گیرد.

ساقه این محصول کاملا تو خالی است و برگهای این نوع برنج در دو طرف ساقه به صورت متناوب رشد می کنند.

این نوع برنج دارای مشخصه های مختلفی است که از این موارد می توان به مستحکم بودن آن اشاره کرد، برنج استخوانی به دلیل استحکام بالا در برابر شکستن شدن مقاومت بسیار عالی را از خود نشان می دهد و از قد بلندی برخوردار است.

برنج طارم محلی شمال

در کشت برنج طارم محلی شمال از کودهای شیمیایی بسیار کمی استفاده می شود و تمامی مراحل کشت و برداشت آن به صورت کاملا طبیعی انجام می گردد، این امر موجب گشته تا این نوع برنج به یک ماده غذایی ارگانیک مبدل شود.

ری کردن برنج یکی از اصلی ترین شاخصهایی است که افراد در زمان پخت این محصول به آن توجه می کنند، برنج طارم میزان ری بسیار زیادی دارد و بعد از پخت نیز قد می کشد.

نوع خاک شالیزار و مدت زمان تابش نور خورشید در ری کردن این نوع برنج تاثیر بسزایی دارند و به همین دلیل همواره تلاش می شود تا برای کشت این محصول از مناسب ترین و بهترین خاک استفاده شود.

مجموعه ما یکی از برترین واحدهای تولید کننده برنج طارم محلی شمال در کشور است که سالهای بسیار زیادی در این زمینه فعالیت می کند، اعتبار ما به دلیل اعتماد شما عزیزان می باشد و با کیفیت ترین نمونه های این کالا به صورت عمده و قیمت منصفانه برای مشتریان محترم ارسال می گردد.

برنج طارم بافت بسیار نرمی دارد و این موضوع موجب شده تا نحوه جویدن آن برای نوزادان نیز بسیار راحت باشد به همین خاطر می توان از این محصول برای پخت غذای کودک استفاده کرد.

با برنج عضو خانواده بزرگ ثروتمندان شدم

تبلیغات متنی

ارسال دیدگاه