// کد مطلب: ۱۵۱۷۲۵

رپرتاژ اگهی

ثروتم را در گونی جمع مردم

ثروتم را در گونی جمع مردم
لینک کوتاه کپی شد

یکی از مهم‌ترین اصول در رشد شخصیت، ترک ویژگی‌هایی است که برای انسان ناپسند شمرده می‌شود. غرور، خودخواهی، تکبر، ترس، راحت‌طلبی و دیگر ویژگی‌های این چنینی مانع از رشد و تعالی شخصیت انسان می‌شوند. من با تجارت توانستم از خود شخصیتی متواضع و کارآفرین بسازم.

گونی قند

گونی قند که با نام کیسه لمینت هم، شناخته می شود به عنوان بهترین پوشش برای بسته بندی قند به همراه بافت فشرده و مقاومی که دارد شناخته می شود.

این محصول که به طور معمول، برای بسته بندی محصولاتی مانند قند و شکر مورد استفاده قرار می‌گیرد در شکل های مختلفی مانند تخته ای و کیلویی به فروش می رسد.

از مشخصات بارز این محصول می‌ توان به دوام بالای آن اشاره کرد به گونه ای که در برابر بسیاری از عوامل مانند ساییدگی و چین خوردن، دارای مقاومت نسبی می باشد.

این کالا که به صورت چند لایه از لمینیت و نایلون، ساخته می شود؛ علاوه بر قند و شکر، برای بسته بندی محصولات خشکبار چون انجیر خشک، مورد استفاده قرار می گیرد.

محصول نام برده شده به طور معمول در رنگ ‌های شفاف و با عرض 48 تا 80 سانتیمتر تولید و عرضه می گردد.

گونی چادری

سایبان ها استفاده متنوعی دارند و گونی چادری یکی از آن هاست که به عنوان محافظی در برابر تغییرات آب و هوایی استفاده می گردد و از ورود باران یا گرد و خاک جلوگیری به عمل می آورد.

گونی چادری یکی از لوازم ضروری برای فعالیت های خارج از خانه محسوب می شود که کاربرد های متنوعی به عنوان چادر، روکش، زیرانداز و حتی تشک نیز دارد.

از این محصولات در خودرو های حمل بار که مسقف نیستند و همچنین به عنوان سرپناهی برای انواع وسایل نقلیه در گرما و سرما نیز استفاده می شود.

به این صورت که در قسمت بار ماشین نصب شده یا به صورت سقفی امکان پارک کردن دو یا چند وسیله نقلیه در زیر آن فراهم می باشد.

البته این محصولات نمی توانند در برابر شرایط آب و هوایی خیلی سخت مقاومت کنند؛ در این صورت برای جلوگیری از آسیب های احتمالی بهتر است به فکر راه های دیگری باشید.

گونی چای

گونی چای کیفیت بالا و بی نظیری دارد، محصولی بهداشتی و سالم است که مناسب بسته بندی چای و محصولات غذایی دیگر می باشد که مقاومت بسیار بالایی نیز در جا به جایی این محصولات دارد.

گونی چای با بالاترین کیفیت تولید می شود، این گونی ها برای حمل انواع مواد غذایی و بسته بندی محصولات مختلف تولید می شوند.

گونی ها کیفیت بالایی دارند، با طراحی های خوبی تولید شده و برای تولید آن ها متریال اصل و نخ های درجه یک را به کار می برند.

این گونی ها اندازه و سایز های متنوعی دارند و بسیار جادار هستند، می توان مواد مختلف را داخل آن ها قرار داد و از انواع شرایط بیرونی محافظت نمود.

در گونی ها به دلیل جنس خوب گردش هوا موجود است و از فساد و خرابی مواد داخل آن جلوگیری می شود.

این گونی ها ماندگاری مواد را بسیار افزایش می‌دهند، میزان ضخامت و نازکی آنها استاندارد است .

ثروتم را در گونی جمع مردم

تبلیغات متنی

ارسال دیدگاه