// کد مطلب: ۱۴۰۹۴۷

نیکی کریمی

تیپ و چهره ساده و جوان نیکی کریمی | راز جوانی صورت نیکی کریمی لو رفت

تیپ و چهره ساده و جوان نیکی کریمی | راز جوانی صورت نیکی کریمی لو رفت
لینک کوتاه کپی شد

سلفی جدید از چهره جوان و ساده نیکی کرمی را در ادامه مشاهده کنید.

به گزارش طلانیوز: نیکی کریمی بازیگر سرشناس سینما، تئاتر و تلویزیون میباشد. او زاده 19 آبان سال 1350 است. اعضای خانواده نیکی کریمی در انگلستان زندگی میکنند. نخستین هنرنمایی نیکی کریمی در سال 68 در فیلم سینمایی وسوسه اتفاق افتاد. نیکی کریمی تا کنون ازدواج نکرده و مجرد میباشد. سلفی جدید نیکی کریمی را ببینید:

از دستیاری تا مستندسازی

در سال 1379 دستیار عباس کیارستمی در مستند A.B.C. Africa شد سپس در سال 1380 اولین فیلم مستند خود را با نام داشتن یا نداشت ساخت.

موضوع ستند داشتن یا نداشت مربوط به زوج های نابارور بود که با همکاری کلینیک رویان ساخته شد و توانست در جشنواره باران بهترین فیلم مستند انتخاب شود.

اولین فیلم بلند سینمایی

کریمی در سال 1383 وقتی 33 ساله بود اولین فیلم بلند خود بنام یک شب را ساخت اما بخاطر شرایط ممیزی در ایران اکران نشد اما در جشنواره فیلم کن درخشید.

ورزش حرفه ای

برنامه روزانه ای برای ورزش دارم که تحت هیچ شرایطی آن را تغییر نمی دهم حتی روزهایی که سر فیلمبرداری هستم وقتی به خانه می روم ورزش می کنم.

بدنسازی و فیتنس جزو برنامه های روزانه من است اما تنیس هم بازی می کنم.

رژیم غذایی نداشته ام

هیچ وقت رژیم تغذیه زیر نظر پزشک نداشتم و خودم سعی می کنم همه چیز را رعایت کنم به هر حال سن و سال که بالاتر می رود نوع تغذیه هم باید تغییر پیدا کند.

همه دوست دارند غذا و خوراکی های خوشمزه بخورند اما اگر به اندازه باشد و پرخوری نکنند مشکلی به وجود نمی آورد.

نیکی کریمی از دوران دبستان بازي در گروه‌های کوچک تئاتری را آغاز کرد. اولین نقش سینمایی اش را در سال 1368 در فیلم« وسوسه» به کارگردانی جمشید حیدری به دست آورد. ولی نخستین حضور جدی اش را میتوان در فیلم« عروس» به کارگردانی بهروز افخمی در سال 1369 دانست. نیکی کریمی و ابوالفضل پورعرب را اولین ستاره های سینمای ایران بعد از انقلاب می دانند. بعد از آن، نیکی کریمی در دو فیلم مهم از داریوش مهرجویی به نام های« سارا» و« پری» ایفای نقش کرد. در سال 1371 بازي در فیلم« سارا» ( اقتباسی از« خانه عروسک» اثر هنریک ایبسن) توانست برای او جایزه بهترین بازیگر زن جشنواره های سن سباستین و نانت را به ارمغان بیاورد.

نیکی کریمی بعد از بازي در چند فیلم از کارگردانانی چون ابراهیم حاتمی کیا، بهروز افخمی و داریوش فرهنگ در سال 1377 در فیلم« دو زن» به کارگردانی تهمینه میلانی بازي کرد. نیکی کریمی با بازي در این فیلم، به هنرپیشه ثابت چند فیلم بعدی تهمینه میلانی تبدیل شد و این همکاری تا فیلم« واکنش پنجم» ادامه یافت. نیکی کریمی برای پنجمین بار برای فیلم« دو زن» نامزد دریافت سیمرغ بلورین جشنواره فیلم فجر شد و جایزه بهترین بازیگر زن را بخاطر بازي در همین فیلم از فستیوال تائورمینا ایتالیا گرفت.

تیپ و چهره ساده و جوان نیکی کریمی | راز جوانی صورت نیکی کریمی لو رفت

تبلیغات متنی

ارسال دیدگاه